Viešbučio "Lūgnė" rinkodaros komunikacijos valdymo analizės apklausa

Gerbiamas respondente,

Esu socialinių mokslų kolegijos 2-o kurso studentas Tadas Tarvydas. Rašau kursinį darbą, kurio tema "Viešbučio "Lūgnė" rinkodaros komunikacijos valdymas". Šios anketos klausimais siekiama nustatyti viešbučio "Lūgnė" rinkodaros komunikacijos valdymo efektyvumą. Anketa yra anoniminė, rezultatai bus naudojami tik mokymo tikslams.

Nuoširdžiai dėkoju už jūsų atsakymus.

Anketos rezultatai yra viešai prieinami

Ar dažnai apsistojate viešbutyje? ( pažymėkite Jums tinkamą atsakymą )

Kas lemia Jūsų pasirinkimą apsistoti viename ar kitame viešbutyje? ( pažymėkite Jums tinkamą atsakymą )

esate girdėję apie viešbutį „Lūgnė“? ( pažymėkite Jums tinkamą atsakymą )

Jei taip, iš kur sužinojote apie šį viešbutį? ( pažymėkite Jums tinkamus atsakymus )

Ar esate kada apsistoję viešbutyje „Lūgnė“? ( pažymėkite Jums tinkamą atsakymą )

Ar norėtumėte apsistoti viešbutyje „Lūgnė“? ( pažymėkite Jums tinkamą atsakymą )

Ar dažnai pastebite viešbučio „Lūgnė“ reklamą? ( pažymėkite Jums tinkamą atsakymą )

Kur dažniausiai pastebite/girdite informacinę reklamą apie viešbutį „Lūgnė“? ( pažymėkite Jums tinkamus atsakymus )

Ar Jums pakanka informacijos apie viešbutį „Lūgnė“? ( pažymėkite Jums tinkamą atsakymą )

Kaip manote ar viešbutis „Lūgnė“ privalo didesnį dėmesį skirti savo reklamai? ( pažymėkite Jums tinkamą atsakymą )

. Kaip manote, kokia komunikacijos priemonė būtų naudingiausia viešbučiui „Lūgnė“? ( pažymėkite Jums tinkamus atsakymus )

Jūsų lytis: ( pažymėkite Jums tinkamą atsakymą )

Jūsų amžius: ( pažymėkite Jums tinkamą atsakymą )

Socialinis statusas: ( pažymėkite Jums tinkamą atsakymą )