Viešbučio informacinės knygos tobulinimas

            Mes esame Vilniaus Verslo kolegijos ir Vilniaus kolegijos III kurso studentės. Lietuvos viešbučių ir restoranų asociacijos užsakymu atliekame tyrimą, susijusį su informacinės knygos tobulinimu Lietuvos viešbučiuose. Labai prašome atsakyti į anketoje pateiktus klausimus. Ačiū už atsakymus ir sugaištą laiką.

Anketos rezultatai yra viešai prieinami

1. Kokiu tikslu dažniausiai apsistojate?

2. Kelių žvaigždučių viešbučiuose Jūs dažniausiai apsistojate?

3. Kaip manote, ar reikalingos informacinės knygos viešbučio kambariuose?

4. Ar Jūs naudojatės/vartote informacinę knygą viešbučio kambaryje? (Jei taip, pereikite prie 6 klausimo)

5. Jei ne, tai kodėl?

6. Ar viešbučio informacinėje knygoje aiškiai išdėstyta informacija?

7. Kokia informacija, Jūsų nuomone, yra svarbi ir turėtų būti informacinėje knygoje?

8. Ar Jums svarbu, kokios paslaugos yra teikiamos viešbutyje, kuriame apsistojate?

9. Ar jums svarbi informacija apie teikiamas paslaugas viešbutyje?

Labai reikalinga
Reikalinga
Nereikalinga
Neturiu nuomonės
Kavinė – baras viešbutyje
Taksi iškvietimo paslauga
Buitinės paslaugos (skalbimas, lyginimas)
Tv kambariuose (21 kanalas)
Internetas kambariuose
Telefonas kambaryje
Mini baras kambaryje
Ekskursijų organizavimas pagal pageidavimus
Vertėjo paslaugos pagal pageidavimą
Higienos priemonės vonios kambaryje
Konferencijų centras
Suvenyrų ir dovanų parduotuvė
Sauna ir sveikatingumo centras
Sporto salė

9. Jūsų lytis

10. Koks Jūsų amžius?

11. Iš kokios Jūs esate šalies?