Vartotojų požiūris į lažybų įmonės "Baltic Bet" marketingo komunikacijas

Gerb. respondente, esu pardavimų vadybos III kurso studentė. Atlieku tyrimą, kurio tikslas išsiaiškinti vartotojų požiūrį į lažybų įmonės „Baltic Bet“ marketingo komunikacijas. Anketa yra anoniminė. Duomenys bus naudojami tik mokslo tikslams, rašant profesinio bakalauro baigiamąjį darbą. Iš anksto dėkoju už Jūsų atsakymus ir sugaištą laiką.

Anketa neaktyvi

Kokiame lažybų punkte lankotės dažniausiai?

Kaip dažnai lankotės lažybų punktuose?

Įvertinkite veiksnius, Jums turėjusius įtaką pasirenkant lažybų punktą. (1- visiškai neturėjo įtakos, 5- labai turėjo įtakos)

Pažymėkite, labiausiai Jūsų dėmesį atkreipiančias ir Jus paskatinančias apsilankyti lažybų punktuose rėmimo priemones.

Už kokią lažybų kategoriją statymus vykdote dažniausiai?

Ar esate "Baltic Bet" klientas? (Jei atsakymas neigiamas pereikite prie 12 klausimo)

Kokių marketingo priemonių pagalba sužinojote apie "Baltic Bet" lažybų punktus?

Kokiame mieste dažniausiai lankotės "Baltic Bet" lažybų punktuose?

Ar Jus tenkina "Baltic Bet" lažybų punktų lokacijos vietos?

Ar pakankamai gaunate informacijos apie lažybas, gyvas sporto varžybų transliacijas, vykdomas akcijas/ nuolaidas, lojalumo programą "Baltic Bet" lažybų punktuose?

Pagal žemiau pateiktus kriterijus įvetinkite "Baltic Bet" lažybų punktus.

Jūsų lytis:

Jūsų amžius:

Jūsų pajamos per mėnesį:

Susikurti savo anketą