Vartotojų patirties kūrimas apgyvendinimo sektoriuje

Gerbiamas (-a-) Respondente,

Vilniaus universiteto Kauno humanitarinio fakulteto magistrantė atlieka tyrimą, kurio tikslas - nustatyti, kurie patirties marketingo veiksniai turi didžiausią įtaką vartotojams. Tyrimo metu surinkti ir apibendrinti duomenys bus naudojami magistro baigiamajame darbe. Anketa yra anoniminė. Dėkoju už Jūsų atsakymus!

Anketos rezultatai yra prieinami tik anketos autoriui

Jūsų lytis? ✪

Jūsų amžius? ✪

Jūsų socialinė padėtis: ✪

Jūsų pajamos per mėnesį: ✪

Ar per paskutinius 6 mėnesius lankėtės viešbutyje, kuris teikia ir maitinimo paslaugas? ✪

Jei atsakėte "ne", dėkojame už Jūsų atsakymus.

Šis viešbutis - restoranas yra: ✪

Jeigu viešbutis ne Lietuvoje, įrašykite šalį: ✪

Viešbučio - restorano pavadinimas (įrašyti):

Turėdami mintyje šį pasirinktą viešbutį - restoraną, prašome atsakyti į toliau esančius klausimus:

Aš pajutau, kad šio viešbučio - restorano aplinka yra graži. ✪

Šio viešbučio kambarių dizainas ir apipavidalinimas yra patrauklus. ✪

Vaizdas pro langą šiame viešbutyje - restorane yra pakankamai gražus. ✪

Pajutau, kad būti man šio viešbučio - restorano aplinkoje yra įdomu. ✪

Šio viešbučio - restorano turimi ištekliai yra išskirtiniai. ✪

Šio viešbučio - restorano aplinka suteikia švaros ir patogumo pojūtį. ✪

Šio viešbučio - restorano personalas - nuoširdus ir paslaugus, suteikiantis svetingumo ir nuoširdumo pojūtį. ✪

Aš atkreipiau dėmesį į muziką, kuri skamba šiame viešbutyje - restorane. ✪

Aš pajutau, kad maistas restorane yra šviežias ir skanus. ✪

Aš pajutau, kad šio viešbučio - restorano aplinka, privertė mane atitrūkti nuo kasdieninės rutinos. ✪

Visa viešbučio - restorano aplinka nuteikia džiaugsmingai. ✪

Viešbučio kambarių patogumas privertė jaustis patogiai ir komfortiškai. ✪

Atsiskaitymas už paslaugas šiame viešbutyje - restorane yra patogus, aiškus ir greitas. ✪

Šio viešbučio - restorano aplinka įkvėpė mane susimąstyti. ✪

Šio viešbučio - restorano aplinka sužadino mano smalsumą. ✪

Šio viešbučio - restorano aplinka nuteikė mane pamąstyti apie savo gyvenimo būdą ir stilių. ✪

Šio viešbučio kambarių įranga sužadino mano smalsumą. ✪

Šio viešbučio - restorano aplinka mane nustebino, sužadino mano vaizduotę. ✪

Aš manau, kad šio viešbučio - restorano kainos yra protingos. ✪

Aš norėsiu papasakoti savo draugams apie šį viešbutį - restoraną. ✪

Šiame viešbutyje - restorane siūlomos veiklos ir pramogos pritraukė mane jas išbandyti. ✪

Ateityje norėčiau išbandyti kitas šio viešbučio - restorano siūlomas veiklas. ✪

Įsigytas suvenyras primintų ir paskatintų naudotis šio viešbučio - restorano paslaugomis ir kitą kartą. ✪

Šio viešbučio - restorano internetinė svetainė pritraukia atvykti ir naudotis viešbučio - restorano paslaugomis. ✪

Šio viešbučio - restorano aplinkoje norisi nusifotografuoti atsiminimui. ✪

Aš galėčiau savo pažįstamų tarpe rasti žmonių, kuriems patiktų šis viešbutis - restoranas. ✪

Aš norėčiau turėti ir naudotis šio viešbučio - restorano nuolaidų kortele ar nemokamų paslaugų kuponais. ✪

Šiame viešbutyje - restorane gautos paslaugos atitiko sumokėtą kainą. ✪

Kaip dešimtbalėje sistemoje įvertintumėte šį viešbutį - restoraną? ✪

Kas Jums svarbiausia, renkantis viešbutį - restoraną? (įrašyti):

Jūsų pastabos ir pastebėjimai (įrašyti):