Vartotojų pasitenkinimo Valstybinės energetikos inspekcijos prie Energetikos ministerijos teikiamomis viešosiomis paslaugomis tyrimas

 

Gerbiamas respondente, prašome užpildyti šią anoniminę anketą ir pažymėti Jūsų pasirinktus atsakymų variantus. Jūsų dalyvavimas apklausoje padės mums gerinti teikiamų paslaugų kokybę ir asmenų aptarnavimą.

Dėkojame už Jūsų atsakymus.

Apklausos rezultatai bus skelbiami Inspekcijos interneto svetainėje adresu www.vei.lt.

Anketa neaktyvi

1. Kiek kartų per pastaruosius 12 mėn. kreipėtės į Valstybinę energetikos inspekciją prie Energetikos ministerijos (toliau – VEI)?

2. Kokiu būdu kreipėtės į VEI?

Kitas variantas

    …Daugiau…

    3. Kodėl pasirinkote šį (šiuos) kreipimosi būdą (-us) ?

      …Daugiau…

      4. Į VEI kreipėtės kaip:

      5. Dėl kokių klausimų į VEI kreipėtės dažniausiai?

      Kitas variantas

        …Daugiau…

        6. Įvertinkite VEI teikiamas viešąsias paslaugas: 6.1. Kaip vertinate VEI specialistų konsultacijas?

        6.2. Kaip vertinate VEI teikiamą paslaugą – atestatų fiziniams asmenims išdavimą?

        6.3. Kaip vertinate VEI teikiamą paslaugą – atestatų juridiniams asmenims išdavimą?

        6.4. Kaip vertinate prašymų nagrinėjimą VEI?

        6.5. Kaip vertinate skundų nagrinėjimą VEI?

        6.6. Kaip vertinate ginčų sprendimą VEI?

        6.7. Kaip vertinate pažymų apie energetikos įrenginių techninę būklę išdavimą?

        6.8. Kaip vertinate VEI atliktų patikrinimų kokybę?

        7. Ar į Jūsų kreipimąsi į VEI buvo reaguota operatyviai?

        8. Ar Jūs buvote informuotas (-a) apie veiksmus, kurių ėmėsi VEI, spręsdama Jūsų klausimus?

        9. Ar viešąsias paslaugas teikiantys VEI specialistai yra mandagūs?

        10. Ar viešąsias paslaugas teikiantys VEI specialistai kvalifikuotai sprendžia Jums rūpimus klausimus?

        11. Ar teko susidurti su VEI specialistų korupcijos apraiškomis?

        12. Jei teko susidurti su korupcijos apraiškomis prašome nurodykite atvejį (-us), kaip tai pasireiškė.

          …Daugiau…

          13. Kaip vertinate teikiamų paslaugų kokybę?

          14. Jūsų amžius:

          Jūsų pasiūlymai, kaip tobulinti gyventojų aptarnavimą ir paslaugų teikimą:

            …Daugiau…
            Susikurti savo anketą