Vartotojų nuomonė į reklamą elektroninėje erdvėje

Šią anketą sudarė Socialinių Mokslų Kolegijos, reklamos kūrimo programos III  kurso studentas, kurio tikslas išsiaiškinti vartotojų nuomonę į reklamą elektroninėje erdvėje.

Anketa yra anonimiška, visi rezultatai bus skelbiami tik apibendrinta forma. Nuoširdūs Jūsų atsakymai padės atlikti išsamų tyrimą bei pasiekti gerų rezultatų.

Ačiū, kad dalyvaujate šiame tyrime.

Šios anketos rezultatai viešai nepublikuojami

Anketos rezultatai yra prieinami tik anketos autoriui

Kaip dažnai naudojatės internetu?

Internetą dažniausiai naudojate:

Kokiose elektroninėse erdvėse lankotės dažniausiai?

Kurios iš išvardintų reklamos internete priemonių Jums yra priimtiniausios? (Galimi keli variantai)

Ar pastebite reklamą internete?

Kokia reklama jus sudomina labiausiai?

Ar reklama jus skatina pirkti?

Kas reklamoje labiausiai patraukia jūsų dėmesį?

Kokia reklama jus labiausiai erzina?

Ar interaktyvi reklama labiau pritraukia jūsų dėmesį?

Kaip manote, kokiuose internetiniuose puslapiuose reklama daro didžiausią poveikį?

Ar naudojate internetinės reklamos blokavimo įrankį?

Kokia jūsų nuomonė apie reklamą socialiniame tinkle Facebook?

Ar manote, kad Facebook reklama padeda plėtoti verslą?

Kokia, jūsų nuomone, Facebook reklama yra efektyviausia?

Jūsų lytis:

Jūsų amžius:

Jūsų socialinė padėtis: