Vartotojų įsitraukimo veiksniai elektroniniame versle

Gerbiamas respondente,

VU KHF Vadybos ir verslo administravimo ketvirto kurso studentė, maloniai kviečia Jus dalyvauti apklausoje, kurios tikslas - išsiaiškinti Jus veikiančius veiksnius, įsitraukiant į elektroninių parduotuvių teikiamas paslaugas. Ši apklausa yra anoniminė, atsakymų duomenys bus naudojami bakalauro baigiamojo darbo rengimui.

Iš anksto dėkoju už atsakymus.

Anketos rezultatai yra prieinami tik anketos autoriui

1. Ar lankėtės elektroninėje parduotuvėje Pigu.lt?

(Jei pažymėjote atsakymą "ne" pereikite prie 4 klausimo)

2. Iš kur sužinojote apie elektroninę parduotuvę Pigu.lt?

3. Į ką atkreipiate didžiausią dėmesį apsilankę elektroninėje parduotuvėje Pigu.lt?

4. Ar apsiperkate elektroninėse parduotuvėse?

(Jei pažymėjote atsakymą “taip” pereikite prie 6 klausimo)

5. Dėl kokių priežasčių Jūs neapsiperkate elektroninėse parduotuvėse?

(Atsakę į šį klausimą pereikite prie 16 klausimo)

6. Kokios elektroninės parduotuvės Jums yra žinomos, esate apie jas gidėję?

7. Kokių elektroninių parduotuvių paslaugomis Jum teko naudotis?

8. Kokiose elektroninėse parduotuvėse dažniausiai apsiperkate?

9. Kokį prekių pristatymą dažniausiai renkatės?

10. Kokį apmokėjimo būdą už prekes dažniausiai renkatės?

11. Ar Jums svarbus elektroninės parduotuvės įvaizdis?

12. Kas Jūsų nuomone formuoja įvaizdį apie elektroninę parduotuvę?

13. Kokie veiksniai turi įtakos Jūsų apsisprendimui įsigyti prekes elektroninėje parduotuvėje?

14. Ar prieš perkant elektroninėje parduotuvėje, renkate informaciją apie prekes ar pačią elektroninę parduotuvę?

15. Kiek Jums svarbūs žemiau išvardinti veiksniai perkant elektroninėje parduotuvėje?

Visiškai nesvarbu
Nesvarbu
Nei svarbu Nei nesvarbu
Svarbu
Labai svarbu
Prekių pristatymas nustatytu laiku
Pigus prekių pristatymas
Asortimento gausa
Kaina
Informacijos apie prekes tikslumas
Skirtingos apmokėjimo už prekes galimybės

16. Kiek įtakos Jums turi kiekvienas teiginys priimant sprendimą pirkti elektroninėje parduotuvėje?

Visiškai nesvarbu
Nesvarbu
Nei svarbu Nei nesvarbu
Svarbu
Labai svarbu
Galimybė susipažinti ir išbandyti naujas pirkimo galimybes
Noras išreikšti savo emocijas (atsiliepimai, rekomendacijos, prekių reitingavimas)
Siekiu likti nematomas, todėl apsiperku greitai

17. Kiek Jums, kiekvienas teiginys yra svarbus įsitraukiant į pirkimo procesą virtualioje aplinkoje ?

Visiškai nesvarbu
Nesvarbu
Nei svarbu Nei nesvarbu
Svarbu
Labai svarbu
Tai yra žaisminga užduotis
Patenkinu savo smalsumą
Priimu naujus iššūkius
Įgyju naujų žinių
Gaunu reikiamos informacijos
Tampu matomas
Perku ir vėliau aptarinėju elektroninę parduotuvę
Taip susirandu naujų bendraminčių
Išreiškiu savo pasitenkinimą/ nepasitenkinimą
Gaunu piniginę kompensaciją

18. Jūsų lytis

19. Jūsų amžius

20. Jūsų užsiėmimas

21. Jūsų pajamos vienam šeimos nariui?