Vartotojų imlumas kitų įtakai

Vilniaus universiteto, 4 kurso studentų tyrimas apie vartotojų imlumą kitų įtakai. Kiek smarkiai jūsų sprendimus lemia aplinkiniai? :)

Anketos rezultatai yra viešai prieinami

Lytis

Amžius

Dabartinis statusas

Pajamos

Pasitikėjimas savimi (įvertinkite žemiau pateiktus klausimus; 1-visiškai nesutinku; 5-labai sutinku).

1
2
3
4
5
Aš pasitikiu savimi.
Aš daugelį dalykų galiu pasidaryti pats (pati).
Aš drąsiai žvelgiu į ateitį.
Aš turiu tvirtą savo nuomonę.
Man patinka būti teisiam (-iai).

Prekės ženklo svarba (įvertinkite žemiau pateiktus klausimus; 1-visiškai nesutinku; 5-labai sutinku)

1
2
3
4
5
Renkantis prekę / paslaugą, jums svarbus prekės ženklas.
Renkantis prekę / paslaugą, atsižvelgiate į matytas reklamas.
Renkantis prekę / paslaugą, pirmenybę teikiate toms, kurias rekomendavo jums svarbūs žmonės
Jums rūpi žmonių nuomonė apie prekės ženklą.
Norėdamas įsitikinti, aš dažnai pasižiūriu kokius produktus vartoja mano draugai.

Praktiškumas (įvertinkite žemiau pateiktus klausimus; 1-visiškai nesutinku; 5-labai sutinku)

1
2
3
4
5
Man labai svarbu - kokybė.
Aš atsižvelgiu į produkto ilgaamžiškumą.
Man svarbu, kad produktu būtų paprasta naudotis.
Produktas turi traukti akį.
Svarbu grožis, o ne praktiškumas.

Įvaizdis (įvertinkite žemiau pateiktus klausimus; 1-visiškai nesutinku; 5-labai sutinku)

1
2
3
4
5
Renkuosi prekę / paslaugą, nes žinau, kad ją renkasi mano autoritetai (-as).
Man svarbu ką apie mane mano kiti žmonės, matydami mano pasirinktas prekes / paslaugas.
Aš manau, kad perkamų prekių krepšelis gali daug pasakyti apie žmogaus socialinį statusą.
Aš renkuosi prekes / paslaugas, kurios atitinka mano socialinį statusą.
Renkantis prekes / paslaugas, kaina man nėra svarbu. Svarbiausia, kad turėtų gerą įvaizdį visuomenės akimis.

Stereotipai (įvertinkite žemiau pateiktus klausimus; 1-visiškai nesutinku; 5-labai sutinku)

1
2
3
4
5
Manau, kad pigiausius prekės ženklus vartoja, tik labai žemas pajamas turintys asmenys.
Parduotuvėse skelbiamos akcijos nepadeda sutaupyti (taip tik manipuliuojama pirkėjais).
Nukainuotos prekės / paslaugos yra blogos kokybės.
Kuo brangesnis prekės ženklas, tuo geresnė produkto kokybė.
Jei žmogus gali sau leisti, jis būtinai įsigis brangesnio prekės ženklo tą patį produktą.