Vartotojų elgsenos, perkant maisto produktus internetu, tyrimas

    Sveiki esu Ieva Kinčiūtė, Vytauto Didžiojo universiteto marketingo vadybos studentė. Kviečiu visus ypatingus pirkėjus, užpildyti šią 10- ies klausimų anketą ir padėti išsiaiškinti, kokie vartotojo elgseną veikiantys veiksniai daro didžiausią įtaką vartotojo apsiprendimui pirkti maisto produktus internetu.
   Anketa yra anoniminė, joje nebus Jūsų vardo, pavardės ar kitos asmeninės informacijos, kuri leistų Jus asmeniškai identifikuoti, nes bus analizuojami tik  apibendrinti apklausos duomenys. 

Dėkoju už bendradarbiavimą!

Anketa neaktyvi

1. Kaip dažnai perkate maisto produktus internetu?

2. Kokios priežastys lemia Jūsų pasirinkimą pirkti maisto produktus internetu (galite pasirinkti keletą atsakymų variantų):

3.Įvertinkite reklamos kanalų įtaką Jūsų apsisprendimui pirkti internetinėje maisto parduotuvėje (1 – visiškai nesutinku, kad man tai daro įtaką; 5 – visiškai sutinku, kad man tai daro įtaką)

4. Įvertinkite produktų kokybės ir kainos veiksnių įtaką jūsų apsisprendimui pirkti internetinėje maisto parduotuvėje (1 – visiškai nesutinku, kad man tai daro įtaką; 5 – visiškai sutinku, kad man tai daro įtaką)

5. Įvertinkite svetainės galimybių veiksnių įtaką Jūsų apsisprendimui pirkti internetinėje maisto parduotuvėje (1 – visiškai nesutinku, kad man tai daro įtaką; 5 – visiškai sutinku, kad man tai daro įtaką)

6. Įvertinkite logistikos veiksnių įtaką Jūsų apsisprendimui pirkti internetinėje maisto parduotuvėje (1 – visiškai nesutinku, kad man tai daro įtaką; 5 – visiškai sutinku, kad man tai daro įtaką)

7.Įvertinkite klientų aptarnavimo veiksnių įtaką Jūsų apsisprendimui pirkti internetinėje maisto parduotuvėje (1 – visiškai nesutinku, kad man tai daro įtaką; 5 – visiškai sutinku, kad man tai daro įtaką)

8. Jūsų lytis

9. Jūsų amžius

10. Jūsų mėnesio pajamos

Susikurti savo anketą