Vaizdo reikšmė ir poveikis vartotojui internetinėje reklamoje

Esu Mykolo Romerio universiteto komunikacijos ir kūrybinių industrijų IV kuro studentė. Šios anketos tikslas - ištirti vaizdo reikšmę ir poveikį vartotojui internetinėje reklamoje. Anketa skirta tik 18 – 35 metų amžiaus grupei.

Anketa yra anonimiška. Jūsų atsakymai bus panaudoti tik mokymosi tikslais ir rezultatai nebus viešai publikuojami.

Iš anksto dėkoju už nuoširdžius atsakymus ir skirtą laiką.

Anketos rezultatai yra viešai prieinami

1. Jūsų lytis:

2. Jūsų amžius:

3. Jūsų socialinė padėtis:

4. Ar reklama jums turi įtakos renkantis prekes?

5. Ar reklama jums turi įtakos renkantis paslaugas?

6. Kaip manote, kuri reklamos skleidimo priemonė yra efektyviausia?

7. Su kuria reklamos skleidimo priemone jūs susiduriate dažniausiai?

8. Kiek laiko per dieną praleidžiate naršydami internete?

9. Kaip dažnai, naršydami internete, pastebite įvairaus pobūdžio reklamas?

10. Kaip manote, kuri reklama turės didžiausią poveikį?

11. Į ką pirmiausiai atkreipiate dėmesį pamatę reklamą internete?

12. Į ką pirmiausiai atkreipėte dėmesį pamatę šia reklamą?

12.	Į ką pirmiausiai atkreipėte dėmesį pamatę šia reklamą?

13. Kaip manote, ar didelę reikšmę reklamoje turi vaizdas?

14. Ar ši reklama jums yra paveiki?

14.	Ar ši reklama jums yra paveiki?

15. Procentais įvertinkite, kiek vartotojų dėmesio pritrauks kiekviena reklama:

1%
100%