UAB „TELE2“ REKLAMOS VIEŠINIMO EFEKTYVUMAS KLIENTŲ NUOMONE

Gerb. Respondente,

Šiais laikais žmonės mato vis daugiau įvairiausių reklamų ir kiekvienas savaip ją vertina,  todėl yra įdomu žinoti įvairių žmonių reklamos nuomonę.

Šio tyrimo tikslasišsiaišinkti kaip Tele2 klientai vertina įmonės skleidžiamą reklamą.

Tyrimą atlieka Šiaulių valstybinės kolegijos Verslo ir technologijų fakulteto studentė. Prašau atsakyti į žemiau pateiktus klausimus, pažymint tinkamą atsakymą.

Anketa skirta tik „Tele2“​ klientams.

UAB „TELE2“ REKLAMOS VIEŠINIMO EFEKTYVUMAS KLIENTŲ NUOMONE
Anketa neaktyvi

1. Jūs esate:

2. Kokiai reklamai teikiate pirmenybę?

3. Kokios reklamos rūšys Jums yra priimtiniausios?

4. Kur, Jūsų nuomone, "Tele2" reklamos informacija pateikiama išsamiausiai?

5. Kaip dažnai matote "Tele2" reklamas televizijoje?

6. Ar "Tele2" reklama per televiziją paskatina Jus įsigyti konkretų gaminį ar paslaugą?

7. Kur dažniausiai pastebite "Tele2" reklamas?

8. Kaip manote, ar reklama apie tam tikrą "Tele2" planą ar gaminį reklaminiame lankstinuke Jus sudomintų?

9. Ar pastebite "Tele2" reklamas internete?

10. Ar skaitydami laikraštį/ žurnalą pastebite "Tele2" reklamas?

11. Ar kada nors esate girdėję "Tele2" reklamas per radiją?

12. Ar tos reklamos per radiją yra naudingos ir Jus sudomino?

13. Ar kada nors esate dalyvavę "Tele2" reklaminiame pristatyme?

14. Ko reikia, kad "Tele2" reklamos labiau atkreiptų dėmesį?

15. Kaip vertinate "Tele2" reklamų efektyvumą?

16. Kokie kriterijai, Jūsų manymu, yra svarbūs efektyviai reklamai?

17. Ar pritartumėte tam, jog "Tele2" reklamos yra efektyvesnės ir labiau pastebimos nei kitų tinklų reklamos?

18. Ką galėtūmėte pasiūlyti, kad "Tele2" reklamos labiau sudomintų?

    …Daugiau…
    Susikurti savo anketą