UAB "Rimi Lietuva" vartotojų poreikių tyrimas

Lietuvos verslo kolegijos studentė atlieka „Rimi Lietuva“  prekybos tinklo vartotojų poreikių analizę Klaipėdos mieste esančiame prekybos centre. Tyrimas atliekamas siekiant įvertinti prekybos centro vartotojų požiūrį į šį prekybos tinklą, šio tinklo sugebėjimus patenkinti nuolat kintančius vartotojų poreikius bei atitikimą jų lūkesčiams. Gauti respondentų atsakymai bus apibendrinami ir panaudojami rinkos tyrimų ir baigiamąjame darbe, pateikiant tyrimo metu gautus rezultatus. Apklausos anketa anoniminė, todėl Jūsų asmens tapatybė liks nežinoma.

Anketos rezultatai yra viešai prieinami

1. Ar esate pirkę/ perkatės kituose prekybos centruose („Iki“, „Norfa“, „Maxima“)?

2. Kiek kartų per savaitę lankotės „Rimi“ prekybos centre?

3. Kiek vidutiniškai išleidžiate vieno apsipirkimo prekybos centre „Rimi“ metu?

4. Įvertinkite pagal svarbumą veiksnius, lemiančius Jūsų apsilankymus prekybos centre „Rimi“? (Įvertinkite 5 balų sistemoje: 1 - visiškai nesvarbu, 2 - nesvarbu, 3 – nei svarbu, nei nesvarbu, 4 – svarbu, 5 – labai svarbu)

Visiškai nesvarbu
Nesvarbu
Nei svarbu, nei nesvarbu
Svarbu
Labai svarbu
Jauki, rami aplinka
Prekybos centro prekių reklamos
Prekybos centro geografinė padėtis
Nuolaidos
Draugų, artimųjų rekomendacijos
Mažesnės kainos
Prekių kokybė

5. Kokiu kriterijumi remdamiesi galite apibūdinti „Rimi“ prekybos centrą?

6. Su kuo Jums labiausiai asocijuojasi prekybos centras „Rimi“?

7. Įvertinkite prekybos centro „Rimi“ vykdomas programas? (Įvertinkite 5 balų sistemoje: 1 - labai blogai, 2 - blogai, 3 – vidutiniškai, 4 – gerai, 5 – labai gerai)

Labai blogai
Blogai
Vidutiniškai
Gerai
Labai gerai
Reklama
Lojalumo programa
Nuolaidų sistema
Šventinės akcijos

8. Įvertinkite prekybos centro „Rimi“ klientų aptarnavimą?

9. Ar gaunate išsamias konsultacijas iš salėje dirbančių darbuotojų apie Jus dominančius produktus?

10. Ar gaunate reklaminius informacinius laikraščius/ naujienlaiškius apie prekybos centro asortimento atnaujinimą, vykstančias akcijas ir pan.?

11. Ar prekybos centro „Rimi“ suformuotas įvaizdis lemia Jūsų apsisprendimą apsipirkti būtent šiame prekybos centre?

12. Įvertinkite pagal svarbumą prekybos centre „Rimi“ labiausiai pritraukiančius dėmesį veiksnius? (Įvertinkite 5 balų sistemoje: 1 - visiškai nesvarbu, 2 - nesvarbu, 3 – nei svarbu, nei nesvarbu, 4 – svarbu, 5 – labai svarbu)

Visiškai nesvarbu
Nesvarbu
Nei svarbu, nei nesvarbu
Svarbu
Labai svarbu
Ryškios spalvos
Pakuotės
Prekių išdėstymas
Dekoracijos
Muzika
Garsesnė reklama
Akcijos
Prekės ženklas
Reklaminiai laikraščiai

13. Ar Jus tenkina prekybos centre „Rimi“ esantis asortimentas?

14. Kaip vertinate prekių išdėstymą pagal matomumą?

15. Kaip vertinate prekybos centro“Rimi“ vidaus aplinką?

16. Kaip vertinate prekybos centro „Rimi“ reklamą palyginti su kitais prekybos centrais?

17. Ar rekomenduotumėte prekybos centrą „Rimi“ savo pažįstamiems/ artimiesiems/ draugams?

18. Jūsų lytis?

19. Jūsų amžius?

20. Jūsų išsilavinimas?

21. Jūsų mėnesio pajamos?

22. Jūsų gyvenamoji vieta?