UAB "MAXIMA" reklama

Gerb. Respondente,

Esu Klaipėdos valstybinės kolegijos, socialinių mokslų fakulteto studentė, atlikau tyrimą, kurio tikslas – išsiaiškinti UAB „MAXIMA“ reklamos efektyvumą visuomenėje. Maloniai prašome Jūsų atsakyti į pateiktus anketos klausimus.

 

Duomenys bus panaudoti tekste bendra išraiška, garantuojame anonimiškumą. Atsakant į klausimus, pasirinkite vieną atsakymo variantą, kuris geriausiai atspindi Jūsų nuomonę. Tuščioje vietoje įrašykite norimą atsakymą.

Anketos rezultatai yra viešai prieinami

1. Ar apsipirkinėjate prekybos centruose „MAXIMA“?

2. Kodėl apsipirkinėjate „MAXIMA“ prekybos centre?

3. „MAXIMA“ prekybos centre jūs apsipirkinėjate:

4. Ar skaitote „MAXIMA“ prekybos centro leidžiamus leidinius (reklamos lankstinukus) ?

5. Ar „MAXIMA“ teikiamos reklamos yra informatyvios?

6. Iš kur sužinote apie prekybos centre „MAXIMA“ taikomas nuolaidas?

Visada
Dažnai
Retai
TV reklama
Internetas
Laikraščiai/žurnalai
Reklaminiai stendai
„MAXIMA“ leidiniai

7. Ar esate patenkinti prekybos centro „MAXIMA“ leidžiamais leidiniais?

8. Kaip manote ar „MAXIMA“ rodomos TV reklamos išsiskiria iš kitų prekybos tinklų rodomų reklamų?

9. Ar perkate naują, reklamuojamą prekę?

10. Ar reklama, Jūsų manymu turi įtakos prekės pasirinkimui?

11. Kaip manote, koks prekybos centro „MAXIMA“ reklamų didžiausias trūkumas? (Galimi keli atsakymo variantai).

12. Kokio pobūdžio reklamų Jūsų manymu trūksta prekybos centrui „MAXIMA“?

Sutinku
Iš dalies sutinku
Nesutinu
Internetinė
Televizinė
Reklaminių stendų
Laikraštinių/žurnalinių
„MAXIMA“ leidinių

13. Jūsų lytis?

14. Jūsų amžius?

15. Jūsų išsilavinimas: