UAB ,,BIO SALA" IVAIZDŽIO VERTINIMAS

 

 

Vilniaus kolegijos, Agrotechnologijų fakulteto ketvirto kurso studentė Algima Mockutė, atlieka tyrimą, kurio tikslas sužinoti jūsų nuomonę apie Bio sala įmonės įvaizdį.

Anketa yra anoniminė, todėl labai svarbi Jūsų nuomonė apie Biosala.

Pildydami anketą atsakymus žymėkite

Anketos rezultatai yra viešai prieinami

K1. Ar lankotės ekologiškų prekių parduotuvėje ,,Bio sala“?

K2. Kuriose iš šių parduotuvių Jūs lankotės?( pažymėkite visus Jums tinkančius atsakymus)

K3. Kaip dažnai per pastaruosius 3 mėnesius lankėtės kiekvienoje iš išvardytų parduotuvių?(savo atsakymą pažymėkite prie kiekvienos parduotuvės).

Kelis kartus per savaitę
Kartą per savaitę
Vieną – du kartus per mėnesį
Rečiau nei kartą per mėnesį
Nesilankau
Biosala
Livinn
Holos
Ekogija

K4. Ar ketinate ir toliau pirkti produkciją iš ,,Bio sala“?

K5. Ekologiškus produktus renkatės nes..?( Galima rinktis kelis atsakymo variantus)

K6. Kokias prekes parduotuvėje ,,Biosala“ renkatės dažniausiai?(Galima rinktis kelis atsakymo variantus)

K7. Pasakykite savo nuomonę, kuriems iš šių prekybos vietų tinka kiekviena iš savybių?( Savybė gali tikti vienam, arba nei vienam iš šių prekybos centrų / vietų).

Bio sala
Livinn
Ekogija
Holos
Eko kolekcija
Čia galima rasti išskirtinių prekių
Patogus susisiekimas
Platus asortimentas sezoninių daržovių
Man tinkamas prekių ir paslaugų asortimentas
Gerbia klientus
Prestižinė prekybos vieta
Patrauklus interjeras ir jauki aplinka
Madingos prekės
Tik šioje parduotuvėje yra mano mėgstamos prekės
Patinka parduotuvės reklama
Patogus parduotuvių išdėstymas
Vyksta įvairios produktų degustacijos
Man patogi parduotuvės vieta
Šalia darbo

K8. Kaip vertinate ,,Biosala“ parduotuvę pagal pateiktus kriterijus?( Prie kiekvieno kriterijaus pažymėkite Jums tinkamą atsakymo variantą).

Labai gerai
Gerai
Nežinau
Blogai
Labai blogai
Parduotuvės pasiekiamumas automobiliu
Parduotuvės pasiekiamumas pėsčiomis
Automobilio parkavimo aikštelė
Parduotuvės išorės dizainas
Aptarnavimo kokybė kasoje
Prekių išdėstymas
Parduotuvės salės interjeras

K9. Pažymėkite, kiek Jums asmeniškai svarbu ar nesvarbu žemiau išvardyti veiksniai sprendžiant kur pirkti ekologiškas prekes? (Pasirinkite vieną varianta).

Labai svarbu
Svarbu
Nežinau
Nesvarbu
Visiškai nesvarbu
Logotipo atpažinimas/asociacija su įmonės veikla
,,Bio sala“ reklama internete
Produktų kaina
Produktų kokybė
Parduotuvės vieta
Jūsų kaip pirkėjo asmeninė patirtis

K10. Kas jums pirmiausiai ateina į galvą, kai Jūs išgirstate pavadinimą? Su kuo Jums asocijuojasi: Bio sala; Livinn; Holos; Ekogija ?

K11. Kas, Jūsų nuomone, galėtų paskatinti Jus dažniau lankytis ,,Bio sala“ parduotuvėje?

K12. Ar esate patenkintas tuo, kaip ,,Bio sala“ parduotuvės salėje aptarnaujami klientai? (Apibrėžkite skrituliuku vieną skaičių. Didesnis skaičius reiškia didesnį pasitenkinimą, mažesnis –mažesnį)

1
2
3
4
5
Labai nepatenkintas
Labai patenkintas

K13. Ar esate patenkintas ,,Bio sala“ parduotuvių aptarnavimo kokybė ? (Apibrėžkite skrituliuku vieną skaičių. Didesnis skaičius reiškia didesnį pasitenkinimą, mažesnis –mažesnį)

1
2
3
4
5
Labai nepatenkintas
Labai patenkintas

K14. Kurios iš išvardytų savybių tinka šioms parduotuvėms apibūdinti? Žvelgdami į savybių sąrašą pažymėkite kurioms parduotuvėms tinka šie apibūdinimai?(išvardytos savybės gali tikti vienai ar kelioms parduotuvėms).

Bio sala
Livinn
Holos
Ekogija
Nežinau tokio prekybos centro
Profesionalūs konsultantai
Aukščiausios kokybės prekės
Prekiauja išskirtiniais produktais
Aukštos prekių kainos
Klientas skiriamas išskirtinis dėmesys
Patraukli prekių ekspozicija
Sąlyginai žemos prekių kainos
Vidutiniška prekių kokybė

K15. Kaip manote kurioje srityje įmonėje reikėtų tobulėti?

K16. Kodėl nesilankote ,,Bio sala“ parduotuvėse? (Galima rinktis kelis atsakymo variantus).

D17. Jūsų lytis?

D18.Jūs gyvenate?

D19. Jūsų amžius?

D20. Prašau nurodykite, kokios yra Jūsų šeimos pajamos, tenkančios vienam šeimos nariui per mėnesį?