UAB "AVE VITA" klinika klientų aptarnavimo kokybės vertinimo apklausa

      Siekdami objektyviau vertinti savo veiklą ir gerinti teikiamų paslaugų kokybę, prašome Jūsų išreikšti savo nuomonę užpildant šią anketą, kuri padės įvertinti klientų aptarnavimo kokybę mūsų klinikoje. Anketa yra anoniminė, apklausos rezultatai bus naudojami teikiamų paslaugų kokybės gerinimui. Dėkojame už Jūsų atsakymus.

UAB "AVE VITA" klinika klientų aptarnavimo kokybės vertinimo apklausa
Anketos rezultatai yra prieinami tik anketos autoriui

1. Kaip dažnai lankėtės UAB „Ave Vita“ klinikoje per paskutinius 12 mėnesių?

2. Kaip vertinate UAB „Ave Vita“ klinikoje teikiamų medicininių paslaugų spektrą:

3. Ar Jums tinkamas Jūsų šeimos gydytojo darbo laikas?

4. Ar šeimos gydytojas pakankamai išsamiai paaiškina apie Jūsų (Jūsų vaiko) sveikatos būklę, ligos diagnozę, tyrimų rezultatus, gydymo eigą ir kita ?

5. Ar pecialisto konsultacijai užsiregistravote Jums tinkamu laiku?

6. Kaip vertinate klinikos specialistų kvalifikaciją, profesionalumą, profesinės etikos išmanymą, skiriamą dėmesį pacientui?

Jei gydytojų darbas netenkina, nurodykite priežastis:

7. Kaip vertinate slaugytojų dėmesingumą, atidumą?

8. Kaip vertinate registratūros darbuotojų darbą?

9. Ar Jums buvo suteikta pakankamai informacijos apie klinikoje dirbančius specialistus, paslaugų teikimo tvarką, atliekamus tyrimus?

10. Ar prieš suteikiant mokamą paslaugą registratūros darbuotojas informavo apie jos kainą?

Jei registratūros darbuotojų darbas netenkina, nurodykite priežastis:

11. Ar klinikos teikiamos paslaugos atitinka Jūsų lūkesčius?

12. Kaip vertinate klinikos internetinę svetainę?

13. Kaip vertinate įstaigos reklamą, pateikiamą informaciją apie akcijas, pasiūlymus, profilaktines programas?

Jūs esate?

Jūsų amžius

Jūsų komentarai, pastabos, pasiūlymai: