TELEFONO PREKĖS ŽENKLO ĮTAKA VARTOTOJŲ PIRKIMO SPRENDIMAMS

Gerbiamasis (-oji),

Socialinių mokslų fakulteto rinkodaros papildomų studijų studentė atlieka tyrimą, kurio tikslas yra atskleisti tekefono prekės ženklo įtaka vartotojų pirkimo sprendimams. Tyrimas yra vienkartinis, nėra nei klaidingų, nei teisingų atsakymų. Svarbi tik Jūsų asmeninė nuomonė. Anketa anoniminė, todėl tikiuosi, kad Jūsų nuoširdūs atsakymai padės gauti teisingus ir objektyvius tyrimo rezultatus.

TELEFONO PREKĖS ŽENKLO ĮTAKA VARTOTOJŲ PIRKIMO SPRENDIMAMS

1. Kaip dažnai įsigyjate prekę dėl jos prekinio ženklo žinomumo?

2. Įvertinkite veiksnius, lemiančius Jūsų pasirinkimą įsigyti telefoną (5 – labai svarbu, 1 – visiškai nesvarbu)

3. Suranguokite prekės ženklo atliekamas funkcijas (nuo 1 – svarbiausia funkcija, iki 4 – mažiausiai svarbi funkcija)

4. Įvertinkite pateiktus teiginius

5. Pažymėkite su kokiu kriteriju Jums labiausiai asocijuojasi "Samsung" prekės ženklas? (galimi keli atsakymo variantai)

6. Pažymėkite su kokiu kriteriju Jums labiausiai asocijuojasi "Nokia" prekės ženklas? (galimi keli atsakymo variantai)

7. Pažymėkite su kokiu kriteriju Jums labiausiai asocijuojasi "LG" prekės ženklas? (galimi keli atsakymo variantai)

8. Pažymėkite su kokiu kriteriju Jums labiausiai asocijuojasi "Sony" prekės ženklas? (galimi keli atsakymo variantai)

9. Pažymėkite su kokiu kriteriju Jums labiausiai asocijuojasi "Motorola" prekės ženklas? (galimi keli atsakymo variantai)

10. Pažymėkite su kokiu kriteriju Jums labiausiai asocijuojasi "BlackBerry" prekės ženklas? (galimi keli atsakymo variantai)

11. Kokio prekinio ženklo telefoną ar telefonus naudojote anksčiau?

    …Daugiau…

    12. Kokio prekinio ženklo telefoną šiuo metu naudojate?

      …Daugiau…

      13. Ar kitą telefoną pasirinktumėte to paties prekinio ženklo?

      14. Ar rekomenduotumėte savo mėgstamą prekės ženklą pažįstamiems, draugams?

      15. Jūsų lytis?

      16. Jūsų amžius?

      17. Jūsų užimtumas:

      Susikurti savo anketąAtsakyti į šią anketą