Teikiamų paslaugų kokybės vertinimas Plungės rajono savivaldybės viešojoje bibliotekoje

Gerb. bibliotekos lankytojau,

Esu Mykolo Romerio universiteto viešojo administravimo magistro studijų programos kurso studentė  ir atlieku tyrimą ,,Teikiamų paslaugų kokybės vertinimas Plungės rajono savivaldybės viešojoje  bibliotekoje, lankytojų požiūriu“. Šio tyrimo tikslas – įvertinti Jūsų nuomonę apie teikiamų paslaugų kokybę Plungės viešojoje bibliotekoje.

Šiame tyrime kviečiami dalyvauti visi bibliotekos lankytojai nuo 16 m. Garantuoju konfidencialumą bei duomenų panaudojimą tik moksliniams tikslams. Iš anksto dėkoju!

Anketos rezultatai yra prieinami tik anketos autoriui

1. Jūsų lytis:  ✪

2. Jūsų amžius: ✪

3. Kaip dažnai apsilankote Plungės rajono savivaldybės viešojoje bibliotekoje? ✪

4. Kokiomis viešosios bibliotekos paslaugomis naudojatės?  ✪

Galimi keli atsakymo variantai

5. Įvertinkite teiginius: Lūkesčiai (kaip norėtumėte/ tikitės) ✪

Pažymėkite kaip Jūsų nuomone turėtų būti teikiamos paslaugos bibliotekoje
Puikiai
Gerai
Nei gerai, nei blogai
Patenkinamai
Blogai
Bibliotekoje patogu naudotis paslaugomis, tinkamai pritaikytos erdvės
Bibliotekos aplinka tvarkinga, neatstumianti
Bibliotekos naudojama įranga (kompiuteriai, kopijavimo aparatai, baldai ir pan.)
Spaudinių, knygų būklė
Knygų, spaudinių įvairovė
Prenumeruojamų elektroninių leidinių įvairovė
Personalo apranga, tvarkinga išvaizda
Darbuotojai geranoriškai nusiteikę man padėti
Darbuotojai visada atsako į man rūpimus klausimus
Darbuotojai greitai reaguoja į mano poreikius
Darbuotojai bendrauja maloniai, mandagiai
Darbuotojai turi reikiamų profesnių žinių ir įgūdžių
Darbuotojų suteiktos konsultacijos (pvz. naudojimosi kompiuteriu, duomenų bazėmis klausimais ir pan.)
Darbuotojai yra linkę patarti, pasiūlyti alternatyvų
Biblioteka įsikūrusi patogioje, lengvai pasiekiamoje, saugioje vietoje
Bibliotekos darbo laikas
Kompiuterių naudojimo tvarka ir laikas
Knygų išdavimo ir naudojimosi tvarka

6. Įvertinkite teiginius: Dabartinė situacija ✪

Pažymėkite kaip buvo suteiktos paslaugos bibliotekoje
Puikiai
Gerai
Nei gerai, nei blogai
Patenkinamai
Blogai
Bibliotekoje patogu naudotis paslaugomis, tinkamai pritaikytos erdvės
Bibliotekos aplinka tvarkinga, neatstumianti
Bibliotekos naudojama įranga (kompiuteriai, kopijavimo aparatai, baldai ir pan.)
Spaudinių, knygų būklė
Knygų, spaudinių įvairovė
Prenumeruojamų elektroninių leidinių įvairovė
Personalo apranga, tvarkinga išvaizda
Darbuotojai geranoriškai nusiteikę man padėti
Darbuotojai visada atsako į man rūpimus klausimus
Darbuotojai greitai reaguoja į mano poreikius
Darbuotojai bendrauja maloniai, mandagiai
Darbuotojai turi reikiamų profesnių žinių ir įgūdžių
Darbuotojų suteiktos konsultacijos (pvz. naudojimosi kompiuteriu, duomenų bazėmis klausimais ir pan.)
Darbuotojai yra linkę patarti, pasiūlyti alternatyvų
Biblioteka įsikūrusi patogioje, lengvai pasiekiamoje, saugioje vietoje
Bibliotekos darbo laikas
Kompiuterių naudojimo tvarka ir laikas
Knygų išdavimo ir naudojimosi tvarka

7. Kaip vertinate bibliotekoje teikiamų mokamų paslaugų (pvz. spausdinimas, kopijavimas, įrangos nuoma ir t.t.) kokybės ir kainos santykį?

Jei nesinaudojate pereikite prie sekančio klausimo

8. Įvertinkite viešosios bibliotekos internetinį tinklalapį: tinkalapio navigaciją (patogumą naudojantis), esančios informacijos turinį, informatyvumą, prieinamumą, saugumą.

Jei nesinaudojate pereikite prie sekančio klausimo

9. Kaip vertiname bibliotekos organizuojamus ir vykdomus mokymus (pvz.: kompiuterinio raštingumo, kalbų mokymo): mokymų turinio kokybę, įvairovę, dažnumą?

Jei nedalyvavote pereikite prie sekančio klausimo

10. Kokių mokymų pasigendate/ norėtumėte bibliotekoje? (įrašykite)

11. Ar esate patenkinti informacijos pasiekiamumu ir viešinimu apie viešojoje bibliotekoje vykstančius renginius, parodas, literatūros vakarus ir pan.?

Jūsų pasiūlymai ir pastebėjimai viešąjai bibliotekai: