SWEDBANK, AB IR AB SEB BANKŲ TEIKIAMŲ PASLAUGŲ PALYGINIMOJI ANALIZĖ

Apklausą atlieka Klaipėdos socialinių mokslų kolegijos, Bankininkystės ir investicijų valdymo 3 kurso studentė Olivija Valauskaitė. Tyrimo tikslas –  palyginti Swedbank, AB ir AB SEB bankų teikiamas paslaugas.Anketa yra anoniminė ir visi surinkti duomenys bus naudojami moksliniams tikslams, todėl tikiuosi Jūsų nuoširdžių atsakymų.

Anketos rezultatai yra prieinami tik anketos autoriui

Jūsų lytis:

Jūsų amžius:

Jūsų gyvenamoji vieta:

Jūsų išsilavinimas:

Jūs esate:

Jūsų mėnesinės pajamos:

Kokio banko paslaugomis naudojates?

Kokios priežastys lėmė pasirinkti šį banką?

Labai svarbu
Svarbu
Šiek tiek svarbu
Nelabai svarbu
Visai nesvarbu
Malonus aptarnavimas
Greitas aptarnavimas
Patogus banko darbo laikas
Patogi banko vieta
Paslaugų įvairovė
Paslaugų kokybė
Banko įvaizdis
El. bankininkystės paslaugos
Paslaugų įkainiai
Sąlygos atitinkančios poreikius
Reklama
Kitų klientų atsiliepimai

Kokiomis banko teikiamomis paslaugomis naudojates dažniausiai?

Kiek laiko naudojates šio banko paslaugomis?

Kaip vertinate savo pasirinkto banko teikiamas paslaugas?

Ar paslaugų kainos atitinka kokybę?

Ar pakanka banko teikiamų paslaugų?

Ar banko pateikiama informacija yra išsami ir suprantama?

Ar bankas garantuoja Jūsų konfidencialumą?

Ar pasitikite savo pasirinktu banku?

Ar banko darbuotojai atsako į Jums rūpimus klausimus?

Ar jaučiatės lojalus savo banko klientas?

Ar rekomenduotumėte savo pasirinktą banką draugams, pažįstamiems?

Kaip dažnai naudojatės banko paslaugomis?

Kaip manote, ar Jūs pakankamai žinote apie Jūsų banko vykdomą veiklą?

Ar Jums teko kreiptis į kokią nors instituciją dėl iškilusių klausimų, susijusių su Jūsų pasirinktu banku?