Sporto aistruolių judėjimas socialiniuose tinkluose

Anketos rezultatai yra prieinami tik anketos autoriui

1. Jūs esate -

2. Jūsų amžius -

3. Ar priskiriate save prie sporto gerbėjų?

4. Jei atsakėte teigiamai į pastarajį klausimą, toliau atsakykite - ar sekate savo mėgstamos sporto šakos komandų, atletų, sporto renginių, sporto fanų, socialinių tinklų paskyras?

5. Kuriais socialinių tinklų platformas naudojate, sekti Jūsų mėgstamoms sporto organizacijoms?

6. Kurioje iš socialinių platformų, savo mėgstamas sporto organizacijas, sekate daugiausiai?

7. Kur dar be socialinių tinklų, gaunate informacijos apie jūsų mėgstamos sporto organizcijos, atletų veiklą, renginius bei naujienas? pvz.: internetiniai puslapiai, naujienų portalai

8. Ar dėl socialiniuose tinkluose platinamos informacijos apie sportą, sporto renginius, sporto užsiėmimus, Jūs labiau įsitraukiate į sporto veiklą?

9. Ar Jūsų pasirinktai sporto organizacijai paskelbus apie naują rėmėją, pavyzdžiui, komandos ( “Elektromarkt” tapo Lietuvos vyrų krepšinio rinktinės rėmėju) ar sporto renginio (DNB tapo Vilniaus maratono rėmėju), Jums ši kampanija sukelia teigiamas asocijacijas?

10. Jeigu pastarajame klausime atsakėte „Taip“, ar tampate ir remiančios kompanijos sekėju socialiniame tinkle?

11. Ar esate įsigiję Jūsų sekamos paskyros rėmėjo produktą?

12. Kokias Lietuviškas socialinių tinklų paskyras „sekate“ daugiausiai?

13. Ar skleidžiate informaciją apie sporto organizacijas savo paskyrose, pavyzdžiui įkeldami nuotrauką ir pažymėdami, jog esate komandos rungtynėse, arba dalyvaujate sporto organizacijos rengiamame bėgime, dalyvaujate CrossFit organizacijos treniruotėje?