SPECIALIŲJŲ POREIKIŲ VAIKŲ UGDYMAS IKIMOKYKLINĖJE ĮSTAIGOJE

Laba diena, kreipiuosi i ikimokyklinio ugdymo pedagogus, ugdančius spec.poreikių vaikus. Ši anketa sudaryta baigiamąjam darbui, išsiaiškinte spec. poreikių vaikų ugdymo įpatumus ikimokyklinėje įstaigoje, Anketa konfidenciali, rezultatai bus naudojami tik moksliniui tyrimui. Iš anksto ačiū.

Anketos rezultatai yra prieinami tik anketos autoriui

1. Jūsų amžius

2. Jūsų pedagoginis stažas

3. Kokius įgūdžius gerinat, ugdydami spec. poreikių vaikus ikimokyklinėje įstaigoje?

4. Kokių, Jūsų manymu, specialistų reikia, ugdant spec.poreikių vaiką ikimokyklinėje įstaigoje?

5. Kaip dažnai bendraujate su spec. poreikių vaikų tėvais?

6. Kokius ugdymo(si) metodus naudojate dirbdama su spec. poreikių vaikais ikimokyklinėje įstaigoje?

7. Kokius ugdymo(si) būdus naudojate dirbdama su spec. poreikių vaikais ikimokyklinėje įstaigoje?

8. Kurią ugdymo(si) technologiją dažniausiai naudojate dirbdama su spec. poreikių vaikais ikimokyklinėje įstaigoje?

9. Ar Jums trūksta informacijos kaip sudaryti programas?

10. Ar Jums trūksta psichologinių žinių ugdant spec. poreikių vaikus?

11. Ar Jums trūksta žinių kokius ugdymo metodus taikyti dirbant su spec.poreikių vaikais?

12.Ar Jums trūksta žinių kokias priemones naudoti ugdant spec. poreikių vaikus?

13.Ar Jums trūksta žinių apie spe. poreikių vaikų vertinimo sistemą?

14. Ar Jūs gebate vadyti vaikų elgesį?

15 . Ar Jūs gebate įsijausti į vaikų jausmus, vidinę būseną?

16 . Ar Jūs gebate suvaldyti savo neigiamas emocijas?

17. Ar Jūs gebate neprarasti savitvardos?

18 . Kurie iš išvardintų metodų, Jūsų nuomone, geriausiai tinka ugdant spec. poreikus vaikus ikimokyklinėje įstaigoje?

19. Ar remiatės vaiko tėvų ( globėjų ) pageidavimais, rengiant ugdymo programą?

20 .Ar remiantės specialistų komandos pasiūlymais, rengiant ugdymo programa ?

21. Ar remiatės nustatytu vaiko spec. poreikių laipsniu, rengiant ugdymo programą?

22. Ar remiatės, individualiais vaiko ugdymo poreikiais, sudarant ugdymo programą?

23. Kokie, Jūsų nuomone, veiksniai labiausiai įtakoja spec. poreikų vaikų ugdymą ikimokyklinėje įstaigoje?