Labai dažnai
Dažnai
Retai
Visai nesusiduriu
Nustatant specialiuosius ugdymosi poreikius
Vedant grupines, pogrupines ir individualias pratybas
Numatant artimuosius ir tolimuosius darbo su mokiniu tikslus
Padedant įsisavinti nesuprantamą mokomąją medžiagą
Sudarant individualiąsias programas sutrikusiai funkcijai lavinti ir buitiniams bei socialiniams įgūdžiams ugdyti
Fiksuojant mokinio pasiekimus
Padedant mokytojams individualizuoti, pritaikyti bendrąsias programas, parinkti tinkamiausią darbo vietą mokiniui klasėje, mokymo priemones, ugdomąją kompensacinę techniką.
Padedant SUPM adaptuotis klasėje, skatinant jo bendravimą su kitais mokiniais, padedant įsitraukti į ugdymo ir ugdymosi procesą
Informuojant mokytojų tarybą ir tėvus (globėjus, rūpintojus) apie darbo su mokiniais uždavinius, turinį ir rezultatus, kaupiant informaciją apie kiekvieno SUPM specialiuosius ugdymosi poreikius, turimų įgūdžių ir pasiekimų lygį
Brandinant mokyklos bendruomenės teigiamas nuostatas į SUP vaikus
Tvarkant savo veiklos dokumentaciją
Pratybų apskaitos žurnale žymint vaikų lankomumą ir konkrečias pratybų temas
Bendradarbiaujant su auklėtojais, tėvais (globėjais, rūpintojais), psichologu, socialiniu pedagogu, logopedu, sudarant individualias programas ir teikiant jiems metodinę paramą
Dirbant ugdymo įstaigos vaiko gerovės komisijoje
Sistemingai keliant savo kvalifikaciją
Tiesiogiai atsakant už pavestus darbus ir atsiskaitant ugdymo įstaigos vadovui