Solo vynoteka

Esame Mykolo Romerio universiteto, Verslo sistemų kūrimo ir valdymo programos 3 kurso studentai. Atliekame apklausą siekiant išanalizuoti Lietuvos prekybos centrų konkurencingumo galimybes, jų pozicijas rinkoje.

Anketos rezultatai yra viešai prieinami

Jūsų lytis :

Jūsų amžius :

Jūsų išsilavinimas:

Jūs esate :

Kaip dažnai lankotės specializuotose vyno parduotuvėse ?

Kokią parduotuvę Vilniuje dažniausiai renkatės ?

Kokias prekes Jūsų pasirinktoje parduotuvėje perkate dažniausiai ?

Įvertinkite kiek įtakos Jums turi kiekvienas iš žemiau išvardintų parduotuvių pasirinkimo kriterijų? (1 balas – visiškai nesvarbu, 10 balų – labai svarbu)

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Parduotuvės vieta
Parduotuvės interjeras
Švara parduotuvėje
Kasos darbuotojų kompetencija
Prekių šviežumas
Prekių išdėstymas
Parduotuvės tinklo žinomumas
Dažnai vykstančios akcijos
Informacijos susijusios su prekėmis pateikimas prekybos vietoje

Remdamiesi apsipirkimo patirtimi „SoloVynoteka“ parduotuvėje įvertinkite klientų aptarnavimą pagal pateiktus kriterijus nuo 1 iki 10, (kai 1 reiškia visiškai nepritariu, 10 - visiškai pritariu)

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Parduotuvė vizualiai patraukli
Nesunku surasti reikiamą prekę
Darbuotojai visada pasiruošę suteikti reikiamą informaciją
Aukšta prekių kokybė lyginant su pagrindiniais konkurentais
Prekių kokybė atitinka kainas

Įvertinkite pagrindinio maisto prekių asortimento kainas, kai 1 reiškia labai žemos, 5 labai aukštos

1
2
3
4
5
Vynas
Alus
Stiprieji gėrimai
Gaivieji gėrimai
Maisto prekės

Suranguokite prekybos centro konkurentus nuo 1 iki 5 pagal jų konkurencinę padėtį "SoloVynoteka“ atžvilgiu

1
2
3
4
5
SoloVynoteka
Vynomeka
Vinnys
La Vinia
Bottlery

Įvertinkite kas turi daugiausiai įtakos Jums iš žemiau išvardintų specializuotų parduotuvių pasirinkimo kriterijų? (Pasirinkti 3 turinčius daugiausiai įtakos) :