Šokiruojančios socialinės reklamos įtaka vairuotojų nuostatoms į atsakingą vairavimą

 

 

Gerbiamas tyrimo dalyvi(-e),

Esu Vilniaus universiteto psichologijos bakalauro programos ketvirto kurso studentas. Atlieku tyrimą, kuriuo siekiu patikrinti kaip šokiruojanti socialinė reklama veikia vairuotojų nuostatas į atsakingą vairavimą. Man labai svarbūs kiekvieno iš jūsų atsakymai, kad surinkčiau kuo daugiau įvairių duomenų. Surinkti duomenys bus panaudoti rašant bakalaurinį darbą. Norėčiau akcentuoti, kad nėra gerų ar blogų, teisingų ar klaidingų atsakymų į pateiktus klausimus, tad būčiau labai dėkingas, jei atsakinėtumėte kuo atviriau ir nuoširdžiau. Iš anksto Jums dėkoju už atsakant į klausimus skirtą laiką.


Iš viso klausimų yra mažiau nei 40, neturėtumėte užtrukti daugiau nei 10 minučių.

 

Ačiū Jums.

Anketos rezultatai yra viešai prieinami

Prašome įvertinti kiekvieną iš žemiau pateiktų teiginių 5 balų skalėje, kur 1 reiškia visiškai pritariu, 5 – visiškai nepritariu.

Visiškai pritariu
Pritariu
Neturiu nuomonės
Nepritariu
Visiškai nepritariu
Man svarbu būti mandagiu ir dėmesingu kitiems eismo dalyviams.
Man svarbu būti susikaupusiam ir budriam vairavimo metu.
Man svarbu laikytis kelių eismo taisyklių vairuojant.
Man svarbu išlikti apdairiam ir sugebėti kelyje kuo įmanoma greičiau priimti reikiamus sprendimus.
Man svarbu gerai žinoti teritoriją kuria aš važiuoju.
Man svarbu nuolatos kreipti dėmesį į nurodomuosius ir įspėjančiuosius kelio ženklus.
Man svarbu iš anksto kitiems eismo dalyviams aiškiai parodyti ką ketinu daryti.
Man svarbu visada žinoti ką kiti eismo dalyviai ruošiasi daryti.
Man svarbu daryti viską, kad išvengčiau rizikingos situacijos kelyje.
Man svarbu vairuojant būti puikios fizinės, psichologinės ir emocinės būklės.
Man svarbu objektyviai įvertinti savo pasiruošimą vairuoti.
Man svarbu būti pailsėjusiam ir nemieguistam vairuojant.
Man svarbu nesiblaškyti vairuojant.
Man svarbu sukaupti savo dėmesį vairuojant.
Man svarbu nesinaudoti pašalinėmis priemonėmis (pvz.: mob. telefonu) kuomet vairuoju.
Aš nepritariu alkoholio vartojimui kuomet yra vairuojama.
Aš nepritariu jokių, galinčių paveikti vairavimo sugebėjimus, medžiagų vartojimui už vairo.

1. Prašome 6 balų skalėje, kur 1 reiškia niekada, 6 – visada, pažymėkite kaip dažnai jūs atliekate šį veiksmą:

Niekada
Retkarčiais
Kartais
Dažnai
Labai dažnai
Visada
Greičio viršijimas.
Vairavimas, esant neblaiviam arba apsvaigusiam.
Kalbėjimas mobiliuoju telefonu vairuojant.
Saugos diržo neprisisegimas.
Pavojingas ir chuliganiškas vairavimas
Lenkimo taisyklių pažeidimas
Kelio ženklų reikalavimų nesilaikymas

Prašome pažiūrėti socialinio marketingo kampanijos „Neskubėk kelyje“ reklamą ir pažymėkite kokius jausmus jums sukėlė ši reklama:

Prašome 5 balų skalėje, kur 1 reiškia visai ne, 5 – Labai, įvertinkite savo pojūčius po reklamos:

Visai ne
Truputį
Vidutiniškai
Gana daug
Labai
Atsipalaidavęs
Nervingas
Įsitempęs
Dirglus
Atsipalaidavęs
Susijaudinęs
Ramus
Nepatogiai
Neramus
Išsigandęs

Prašome 5 balų skalėje, kur 1 reiškia visiškai nepritariu, 5 – visiškai pritariu, įvertinkite reklamą šiais teiginiais:

Visiškai nepritariu
Nepritariu
Iš dalies pritariu
Pritariu
Visiškai Pritariu
Reklama yra gera
Reklama yra įdomi
Reklama yra informatyvi.
Reklama yra derama.
Reklama yra lengvai suprantama.
Reklama yra objektyvi.
Reklama yra įžeidžianti.
Reklama yra klaidinanti
Reklama yra įsimintina
Reklama sukrečia
Reklama verčia susimąstyti

Prašome pažiūrėti socialinio marketingo kampanijos „Nevairuok išgėręs“ reklamą ir pažymėkite kokius jausmus jums sukėlė ši reklama:

Prašome 5 balų skalėje, kur 1 reiškia visai ne, 5 – Labai, įvertinkite savo pojūčius po reklamos:

Visai ne
Truputį
Vidutiniškai
Gana daug
Labai
Atsipalaidavęs
Nervingas
Įsitempęs
Dirglus
Atsipalaidavęs
Susijaudinęs
Ramus
Nepatogiai
Neramus
Išsigandęs

Prašome 5 balų skalėje, kur 1 reiškia visiškai nepritariu, 5 – visiškai pritariu, įvertinkite reklamą šiais teiginiais:

Visiškai nepritariu
Nepritariu
Iš dalies pritariu
Pritariu
Visiškai Pritariu
Reklama yra gera
Reklama yra įdomi
Reklama yra informatyvi.
Reklama yra derama.
Reklama yra lengvai suprantama.
Reklama yra objektyvi.
Reklama yra įžeidžianti.
Reklama yra klaidinanti
Reklama yra įsimintina
Reklama sukrečia
Reklama verčia susimąstyti

Jūsų lytis:

Jūsų amžius:

Ar turite vairuotojo pažymėjimą:

Jei per pastaruosius 12 mėnesių gavote baudą, pažymėkite apačioje už ką:

Kiek laiko vairuojata, įrašykite metus: