Socialinių įgūdžių formavimo aspektai vaikų globos namuose

Gerb. socialiniai darbuotojai, esu Klaipėdos universiteto socialinio darbo programos studentė. Atlieku tyrimą savo baigiamojo darbo temai „Socialinių įgūdžių formavimo aspektai vaikų globos namuose“. Tyrimu siekiu atskleisti vaikų, gyvenančių globos namuose, socialinių įgūdžių ypatumus. Atsakymai bus pateikti apibendrinant statistinius duomenis. Anketa yra anoniminė, todėl nereikia žymėti nei vardo, nei pavardės. Jums tinkamą atsakymą pažymėkite kryžiuku (X), jei reikia, įrašykite atsakymą tam skirtoje vietoje.

 

 Iš anksto dėkoju už atsakymus.

Anketos rezultatai yra prieinami tik anketos autoriui

1. Ar manote, kad institucinė globa užtikrina vaiko biologinį, psichologinį, socialinį vystymąsi? (pasirinkite vieną atsakymų variantą)

2. Kaip manote, ar Lietuvos įstatyminė bazė vaiko globos srityje užtikrina tėvų globos netekusio vaiko interesus? (pasirinkite vieną atsakymų variantą)

3. Koks vaikų globos namų vaidmuo vaiko globos procese? (pasirinkite vieną atsakymų variantą)

4. Kaip manote kokie yra tinkami metodai, formuojant socialinius įgūdžius? (galimi keli atsakymų variantai)

5. Kokios savybės/ įgūdžiai reikalingi socialiniams darbuotojui dirbant su vaikais gyvenančiais globos namuose? (galimi keli atsakymų variantai)

6. Kaip manote, kurios socialinio darbuotojo veiklos sritys vaikų globos įstaigoje yra svarbios? (galimi keli atsakymų variantai)

7. Kokios yra pagrindinės vaikų globos namų vaikų elgesio problemos? (galimi keli atsakymų variantai)

8. Kokios yra pagrindinės vaikų globos namų vaikų socialinės problemos? (galimi keli atsakymų variantai)

9. Kokius socialinius įgūdžius Jūsų nuomone yra svarbu formuoti vaikams vaikų globos namuose?

Labai svarbu
Svarbu
Negaliu pasakyti
Nesvarbu
Visiškai nesvarbu
Mokėjimas bendrauti su bendraamžiais
Gebėjimas spręsti konfliktus
Kritinis ir kūrybinis mąstymas
Gebėjimas valdyti jausmus
Gebėjimas įveikti stresą
Gebėjimas pasakyti „ne“
Gebėjimas priimti savarankiškus sprendimus
Gebėjimas pasiekti tikslą
Savęs vertinimas, savęs įtvirtinimo
Akademiniai, mokymosi įgūdžiai

10. Su kokia socialine aplinka palaikote kontaktus formuojant vaikų globos namų vaikų socialinius įgūdžius? (galimi keli atsakymų variantai)

11. Kaip manote, kokie yra vaikų globos namų vaikų siekiami tikslai? (galimi keli atsakymų variantai)

12. Kokie Jūsų manymu yra svarbiausi socialiniai įgūdžiai?

Labai svarbu
Svarbu
Negaliu pasakyti
Nesvarbu
Visiškai nesvarbu
Percepciniai įgūdžiai
Komunikaciniai įgūdžiai
Veiklos įgūdžiai
Bendradarbiavimo įgūdžiai
Savarankiškumo įgūdžiai
Interakciniai įgūdžiai
Neformalios veiklos įgūdžiai

13. Kaip dažnai percepciniai įgūdžiai būdingi vaikų globos namų vaikams?

Labai dažnai
Dažnai
Retai
Labai retai
Niekada
Bendravimo situacijos įvertinimas
Kitų emocinės būsenos įvertinimas
Pagalvojimas prieš veikiant

14. Kaip dažnai komunikaciniai įgūdžiai būdingi vaikų globos namų vaikams?

Labai dažnai
Dažnai
Retai
Labai retai
Niekada
Lengvai užmezga pokalbį
Tinkamai susipažįsta su kitais
Tinkamai įsitraukia į pokalbį
Nesijaučia nejaukiai tarp nepažįstamų
Aiškiai reiškia savo mintis
Mandagiai bendrauja su kitais
Atidžiai klausosi pašnekovų

15. Kaip dažnai veiklos įgūdžiai būdingi vaikų globos namų vaikams?

Labai dažnai
Dažnai
Retai
Labai retai
Niekada
Geba išsikelti aiškų veiklos tikslą Supranta, kad veiklos sėkmė priklauso nuo pastangų
Moka planuoti savo veiklą
Užduotis atlieka savo noru
Blogai atlikęs užduotį, atlieką ją iš naujo
Supranta, kad veiklos sėkmė priklauso nuo pastangų

16. Kaip dažnai bendradarbiavimo įgūdžiai būdingi vaikų globos namų vaikams?

Labai dažnai
Dažnai
Retai
Labai retai
Niekada
Noriai įsijungia į grupės veiklą
Domisi, kaip kitiems sekasi atlikti užduotis
Tariasi su kitais

17. Kaip dažnai savarankiškumo įgūdžiai būdingi vaikų globos namų vaikams?

Labai dažnai
Dažnai
Retai
Labai retai
Niekada
Geba atlikti užduotis be kitų pagalbos
Geba priimti sprendimus be kitų pagalbos
Moka pasirinkti veiklos priemones
Geba įsivertinti veiklos rezultatus
Moka naudotis buitine technika
Atlieka namų ruošos darbus
Geba tvarkytis su pinigais
Moka naudotis įvairiomis paslaugomis

18. Kaip dažnai interakciniai įgūdžiai būdingi vaikų globos namų vaikams?

Labai dažnai
Dažnai
Retai
Labai retai
Niekada
Geba pasakyti „ne“
Reiškia pyktį be agresijos
Laikosi mandagumo taisyklių
Atpažįsta žmogaus emocijas
Tinkamai atsiliepia į kito jausmus
Ramiai reiškia nuomonę
Stengiasi susitarti
Būdamas neteisus pripažįsta

19. Kaip dažnai neformalios veiklos įgūdžiai būdingi vaikų globos namų vaikams?

Labai dažnai
Dažnai
Retai
Labai retai
Niekada
Kompiuteriniai žaidimai
TV žiūrėjimas
Knygų skaitymas
Piešimas
Muzikos klausymas
Ėjimas į koncertą, spektaklį
Lanko sporto būrelius
Lanko šokio, dainavimo būrelius
Lanko rankdarbių būrelius

20. Jūsų darbo stažas vaikų globos namuose

21. Jūsų amžius

22. Jūsų išsilavinimas