Socialinio pedagogo vaidmuo ugdant ekologinį sąmoningumą

 

 

Mieli socialiniai pedagogai,

Esu Vilniaus edukologijos universiteto, socialinės edukacijos fakulteto 5 - kurso studentė. Rengdama baigiamąjį darbą aš atlieku tyrimą, kurio tikslas – išsiaiškinti socialinio pedagogo vaidmenį ugdant ekologinį sąmoningumą. Jūsų nuomonė man yra labai svarbi, todėl prašau atvirai atsakyti į pateiktus klausymus.

Savo atsakymus žymėkite apvesdami jums tinkančio atsakymo varianto raidę (teisingi atsakymo variantai gali būti keli), o kur reikia parašykite savo nuomonę. Anketa anoniminė. Gauti rezultatai bus apibendrinti ir paminėti mano baigiamajame darbe.

 

Ačiū už Jūsų skirtą laiką!

Anketos rezultatai yra viešai prieinami

1. Jūsų nuomone, ar svarbus žmogui ekologinis sąmoningumas?

2. Kaip suprantate sąvoką „ekologinis sąmoningumas“?

3. Kaip įvertintumėte mokyklos, kurioje dirbate, ekologinę aplinka?

4. Kaip manote, ar mokykloje pakankamai dėmesio skiriama ekologinio sąmoningumo didinimui?

5. Kokie profesionalai, mokykloje, turėtų ugdyti ekologinį sąmoningumą?

6. Koks socialinio pedagogo vaidmuo ugdant ekologinį sąmoningumą?

7. Kaip vykdomas ekologinio sąmoningumo ugdymas Jūsų mokykloje?

8. Ar tėvai įtraukiami į veiklą, susijusią su ekologinio sąmoningumo didinimu?

9. Kokių veiksmų reikėtų imtis, kad ugdytinių ekologinis sąmoningumas didėtų?

10. Kokiu balu įvertintumėte, Jūsų mokyklos ugdytinių ekologinį sąmoningumą? (nuo 0 iki 10 balų)?

11. Kokių turite pasiūlymų ugdant ekologinį sąmoningumą?