Socialinės reklamos analizė: reklamos formos keitimas ir jos įtaka vartotojui.

Gerb. Respondente, Esu TTVAM paskutinio kurso, reklamos vadybos studentė. Šiuo metu rašau diplominį darba ir darau tyrimą apie socialinę reklamą. Šia apklausa noriu išsiaiškinti, kaip keičiant socialinės reklamos formą keičiasi jos poveikis vartotojams. Gauti duomenys bus panaudoti baigiamajam bakalauro darbui rengti. Būsiu dėkinga už išsamius atsakymus ir išreikštą asmeninę nuomonę. Ši anketa yra anoniminė, gauti duomenys bus panaudoti tik tyrimo tikslams pasiekti. Ačiū už Jūsų atsakymus!

Pasirinktos dvi socialinės reklamos: 1. "Augink atsakingai"

                                                     2. "Kelių erelis"

Anketa neaktyvi

Jūsų lytis?

Jūsų amžius?

Ar pastebite socialines reklamas?

Kaip Jus veikia ši socialinė reklama "Kelių erelis"? (Galite pasirinkti kelis variantus)

Kitas variantas

    …Daugiau…

    Prašome 4 balų skalėje, kur 1 reiškia ne, 4 - Labai paveikė, įvertinkite savo pojučius po reklamos "Kelių erelis"?

    Kuo Jus sudomino matyta socialinė reklama "Kelių erelis"?

    Kas daro socialinę reklamą "Kelių erelis" efektyvią? (Galite pasirinkti kelis variantus)

    Kaip Jus veikia ši socialinė reklama "Augink atsakingai"? (Galite pasirinkti kelis variantus)

    Kitas variantas

      …Daugiau…

      Prašome 4 balų skalėje , kur 1 reiškia ne, 4 - labai paveikė, įvertinkite savo pojučius po reklamos "Augink atsakingai"?

      Kuo Jus sudomino matyta socialinė reklama "Augink atsakingai"?

      Kas daro socialinę reklamą "Augink atsakingai" efektyvią? (Galite pasirinkti kelis variantus)

      Kuri socialinė reklama Jus privertė susimąstyti, o gal net privertė pakeisti požiūrį į tam tikrus dalykus?

      Kaip Jus veikia socialinė reklama? (Galite pasirinkti kelis variantus)

      Kaip manote ar šios socialinės reklamos efektingos?

      Jūsų nuomone, ar kuriant socialinę reklamą "Kelių erelis" buvo peržengtos etikos ir moralės ribos, norint padidinti jos efektyvumą?

      Jūsų nuomone, koks socialinės reklamos "Augink atsakingai" yra poveikio lygis vartotojų atžvilgiu?

      Kaip Jūs vertinate šias abi Lietuvoje sukurtas socialines reklamas?

      Ar socialinė reklama galėtų pakeisti (pakeitė) Jūsų požiūrį ar įpročius?

      Susikurti savo anketą