SOCIALINĖS ATSAKOMYBĖS VEIKLŲ POVEIKIS VARTOTOJŲ PASITIKĖJIMUI: FARMACIJOS ĮMONIŲ ATVEJIS

Esu Kauno Technologijos Universiteto Tarptautinio verslo magistro studijų paskutinio kurso studentas, rašau baigiamąjį darbą apie farmacinių įmonių socialinės atsakomybės poveikį vartotojų pasitikėjimui. Prašau paaukoti vos keletą minučių Jūsų laiko, ir atsakyti į keletą lengvų klausimų. Ačiū.

Anketos rezultatai yra prieinami tik anketos autoriui

Kaip dažnai perkate vaistus?

Ar pirkdami vaistus atsižvelgiate į vaisto gamintoją (ne vaisto pavadinimą)?

Ar esate patenkinti vaistais, kuriuos Jums rekomenduoja Jūsų gydytojas?

Ar norėtumėte turėti pasirinkimą, kokius vaistus rinktis, vietoje tų, kuriuos Jums rekomendavo Jūsų gydytojas?

Ar žinote, kas yra įmonių socialinė atsakomybė?

Įmonių socialinė atsakomybė - tai įmonės siekis pagerinti visuomenės socialinę gerovę (ekonominiu, teisiniu, ekologiniu, socialiniu požiūriu). Ar socialinės atsakomybės buvimas įtakoja įmonės pasirinkimą, renkantis jos gaminamus produktus ar paslaugas?

Pasirinkite kelias, Jūsų manymu svarbiausias socialinės atsakomybės sritis

Neetišką reklamą farmacijos srityje, galime traktuoti, kaip neigiamą įmonės socialinę atsakomybę. Ar teko pastebėti neetišką farmacinių produktų reklamą?

Jeigu taip, kokia reklama tai buvo? (Jeigu ne, praleiskite šį klausimą)

Viena didžiausių Lietuvoje vaistų gamintojų ir didmenininkų šiuo metu sustabdė savo veiklą, dėl jai iškeltos bylos dėl gydytojų papirkinėjimo, įpareigojant juos rekomenduoti būtent to gamintojo gaminamus vaistus. Ką manote, apie šį atvejį?

Ar toks atvejis įtakotų Jūsų pasirinkimą, renkantis vaistus?

Kodėl neįtakotų? (jeigu atsakėte teigiamai, praleiskite šį klausimą)

Jūsų amžius

Lytis