Pradžia
Viešos
Prisijungti
Registruotis
67
prieš beveik 15m
Žymės
visuomenė
julijanoo
Pranešti
Pranešta
Smurto motyvai reklamoje ir jų poveikis vartotojui
Rašydama diplominį darbą siekiau sužinoti ar smurto motyvai reklamoje daro poveikį vartotojui, prašau užpildyti šią anketą. Iš anksto dėkoju už atsakymus.
Anketos rezultatai yra viešai prieinami
1. Jūsų amžiaus grupė :
o iki 18m.
o 19–25m.
o 26–45m.
o 46-65m.
o 66 ir daugiau
2. Lytis :
o moteris;
o vyras.
3. Koks jūsų išsilavinimas?
o vidurinis;
o aukštesnysis;
o aukštasis;
o kita.................................................................................
4. Jeigu pasirinkote trečiame klausime, kita, prašome įvesti atsakymą
5. Ar jums teko patirti gąsdinimus, grasinimus ir kitokį psichologinį smurtą?
o taip;
o ne;
o kartais;
o kita....................................................................................
6. Jeigu pasirinkote penktame klausime, kita, prašome įvesti atsakymą
7. Kaip reaguojate į smurto motyvus reklamoje?
o mane ji labai sudomina;
o mane šokiruoja;
o visiškai nekreipiu dėmesio;
o kita..........................................................................
8. Jeigu pasirinkote septintame klausime, kita, prašome įvesti atsakymą
9. Parašykite pavyzdį anksčiau matytos reklamos, kurioje buvo smurto motyvų?
10. Kokią įtaką smurtas reklamoje daro vaikams?
o šokiruoja;
o gąsdina;
o sukelia šypseną;
o sukelia susirūpinimą;
o kita................................................................................
11. Jeigu pasirinkote dešimtame klausime, kita, prašome įvesti atsakymą
12. Ar smurtas reklamoje daro žmogui įtaką perkant produktą?
o taip;
o ne;
o galbūt;
o kartais;
o kita..................................................................................
13. Jeigu pasirinkote dvyliktame klausime, kita, prašome įvesti atsakymą
14. Kur dažniausiai pastebite tokias reklamas? (galite pasirinkti kelis variantus)
o internete;
o televizijoje;
o spaudoje;
o lauko reklamoje;
o radijo reklamoje;
o parodose;
o kita.....................................................................................
15. Jeigu pasirinkote keturioliktame klausime, kita, prašome įvesti atsakymą
16. Ar įsimenate tokias reklamas?
o taip;
o ne;
o kartais;
o visiškai neįsimenu;
o kita……….........................................................................
17. Jeigu pasirinkote šešioliktame klausime, kita, prašome įvesti atsakymą
18. Ar smurto motyvai reklamoje įtakoja kompanijos įvaizdį?
o taip, veikia teigiamai;
o taip, veikia neigiamai;
o kita.....................................................................................
19. Jeigu pasirinkote aštuonioliktame klausime, kita, prašome įvesti atsakymą
20. Kaip galima apsaugoti vartotoją nuo smurto reklamoje ?
o uždrausti rodyti tokias reklamas;
o bausti reklamuojamų produktų savininkus;
o nieko nereikia saugoti;
o kita.......................................................................................
21. Jeigu pasirinkote dvidešimtame klausime, kita, prašome įvesti atsakymą
22. Kas ypač patraukė jūsų dėmesį smurto reklamose?
o dizainas;
o idėja;
o informatyvumas;
o geras reklaminis šūkis;
o žinomas įmonės vardas;
o kita.................................(argumentuokite)
23. Jeigu pasirinkote dvidešimtantrame klausime, kita, prašome įvesti atsakymą
Siųsti atsakymą