Sertifikuotos kokybės vadybos sistemos svarba Lietuvos ligoninėse

Šios anketos tikslas – įvertinti darbuotojų požiūrį į ligoninėje sertifikuotos kokybės vadybos sistemą.
Anketos rezultatai yra viešai prieinami

1.Ar Jūsų ligoninėje yra įdiegta kokybės vadybos sistema?

2. Kam, Jūsų nuomone, naudinga ligoninėje esanti sertifikuota KVS, atitinkanti ISO reikalavimus?

3. Vadovybė gerina teikiamų paslaugų kokybę pagal sertifikuotos kokybės vadybos sistemos principus.

4. Veiklos kokybės gerinimo įgyvendinimas yra aprūpinamas visais reikalingais ištekliais.

5.Ligoninės vadyvybė yra aiškiai nustačiusi tikslus, kaip pagerinti teikiamą paslaugų kokybę.

6.Aš esu gerai susipažinęs (-usi) su ligoninėje sertifikuota kokybės vadybos sistema ir jos tikslais

7.Man yra aiškiai suprantami įdiegtos kokybės vadybos sistemos keliami uždaviniai.

8.Savo darbą organizuoju pagal principus, kurie nustatyti sertifikuotoje kokybės vadybos sistemoje

9. Paslaugų kokybės klausimai yra įtraukiami į kiekvieno susirinkimo dienotvarkę.

10.Vadovai visada atsižvelgia į darbuotojų pasiūlymus pagerinti paslaugų kokybę.

11.Pacientams teikiamų paslaugų kokybė yra prioritetinis ligoninės uždavinys.

12.Ligoninėje yra sukurtos programos, užtikrinančios operatyvią pacientų aptarnavimo kokybę

13.Darbo tvarkos taisyklės yra nustatytos remiantis ISO standarto reikalavimais.

14. Ligoninėje nuolat skatinamas darbuotojų itraukimas į kokybės gerinimo procesą ir tobulinimą.

15. Kiekvienas ligoninės skyrius turi nustatytus tikslus teikiamų paslaugų kokybei gerinti.

16. Siekiant pagerinti paslaugų kokybę dirba visa gydytojų bei slaugytojų komanda.

17. Aš pats (-i) gerinu paslaugų kokybę įsitraukdamas (-a) į sprendimų dėl kokybės priėmimo procesą.

18. Aš pats (-i) nuolat stengiuosi gerinti teikiamų paslaugų kokybę dirbdamas komandoje.

19. Aš visada atlieku savo darbą remiantis nustatyta darbo tvarka bei taisyklėmis.

20. Aš visada griežtai vadovaujuosi nustatytomis pareigybinėmis instrukcijomis.

21. Esu apmokytas (-a), kad teikiamų paslaugų kokybę būtina nuolat gerinti.

22. Esu apmokytas (-a) išklausyti pacientus bei gerinti paslaugų kokybę atsižvelgiant į jų poreikius

23. Aš žinau savo atsakomybės ribas.

24. Vadovybė užtikrina procesų įforminimą dokumentais tiek, kiek reikalinga užtikrinti kokybę.

25. Vadovybė yra nustačiusi veiklos kokybės įvertinimo metodus.

26. Veiklos kokybės įvertinimo metodai leidžia priimti sprendimus, kaip gerinti veiklos kokybę.

27. Yra nustatyta tvarka pasitaikančioms darbo klaidoms ir jas sukeliančioms priežastims nustatyti.

28. Yra parengtos priemonės ligoninėje pasitaikančioms klaidoms ištaisyti.

29. Sertifikavus kokybės vadybos sistemą ligoninėje teikiamų paslaugų kokybė žymiai pagerėjo.

30. Ar Jūsų ligoninėje yra vykdomos pacientų apklausos dėl teikiamų paslaugų kokybės?

31. Kodėl, ligoninei reikia tirti pacientų pasitenkinimą paslaugomis (apklausos, pacientų skundai)?

32. Jūsų pareigos:

33. Jūsų darbo stažas ligoninėje? (įrašykite metus)

34. Ligoninė, kurioje dirbate: