SĖKMINGOS GABIŲ MOKSLEIVIŲ SOCIALINES ADAPTACIJOS MOKYKLOJE VEIKSNIAI

Esu Vilniaus kolegijos, pedagogijos fakulteto studentė. Studijuoju socialinę pedagogiką. Šiuo metu rašau baigiamąjį darbą „SĖKMINGOS GABIŲ MOKSLEIVIŲ SOCIALINES ADAPTACIJOS MOKYKLOJE VEIKSNIAI“ tema. Tyrimo dėka, norėčiau palyginti lietuvių ir užsienio mokslininkų išvadas esama tema su realia situacija vidurinio lavinimo mokyklose

Kaip apibrėžtumete gabų moksleivį?

2. Kuo skiriasi gabių moksleivių raida nuo vidutiniškai besimokančių mokinių?

3. Ar gabūs moksleiviai dėl savo gabumų gali patirti sunkumu socialines adaptacijos procese?

Kokios institucijos dalyvauja gabaus moksleivio socialinės adaptacijos procese?

Gabių vaikų nesėkmingos socialines adaptacijos mokykloje priežastis: Kodėl taip manote? (įvertinkite balais nuo 1 iki 5 pagal svarbą. Pvz. 1 mažiausiai tikėtina, 5 labiausiai tikėtina)

Susikurti savo anketąAtsakyti į šią anketą