Santykių marketingo raiška virtualioje aplinkoje

Esame Kauno technologijos universiteto, Panevėžio technologijų ir verslo fakulteto Ekonomikos ir verslo katedros magistrantai ir atliekame tyrimą, siekdami išsiaiškinti, kas sąlygoja santykių marketingo virtualioje aplinkoje raišką. Nuoširdžiai prašome dalyvauti apklausoje. Jūsų atsakymai yra labai svarbūs, kadangi tai užtikrins tyrimo tikslumą. Anketa yra anoniminė, Jūsų išsakyta nuomonė bus pateikiama tik apibendrinta forma. Dėkojame už pagalbą bei sugaištą laiką.

Anketa neaktyvi

Ar perkate, naudojatės internetinių svetainių paslaugomis?

Kaip dažnai perkate, naudojatės internetinių svetainių paslaugomis?

Kita (įrašykite)

    …Daugiau…

    Jūsų nuomone, kokios internetinės svetainės techninės savybės gali turėti įtakos santykių su vartotoju virtualioje aplinkoje vystymui? Įvertinkite žemiau pateiktus teiginius.

    Jūsų nuomone, kaip internetinės svetainės narių bendravimo savybės įtakoja santykių su vartotoju virtualioje aplinkoje vystymą? Įvertinkite žemiau pateiktus teiginius.

    Jūsų nuomone, kokie virtualios aplinkos veiksniai yra svarbiausi, siekiant išlaikyti ilgalaikius santykius su vartotoju? Įvertinkite penkiabalėje skalėje (1 – visiškai nesvarbu, 5 – labai svarbu)

    Jūsų lytis

    Jūsų amžius

    Jūs šiuo metu

    Susikurti savo anketą