Rėmimo priemonių įtaka, naudojantiems išmaniąsias programeles

 

Esu Vilniaus Gedimino technikos universiteto informacinio verslo vadybos ketvirto kurso studentas Justas Sindaravičius. Šiuo metu rašau baigiamąjį bakalaurinį darbą tema „Internetinio marketingo planas, skatinant „Vilnius-išmanusis miestas“, plėtrą“. Šiuo metu atlieku apklausą, kuria noriu ištirti rėmimo priemonių svarbą išmaniąjai eismo valdymo programėlei „Šviesaforai.lt“. Apklausos duomenys bus naudojami mano bakalauriniam darbui.

 

 

 

Rėmimas – įvairių veiklos rūšių, skleidžiant potencialiems vartotojams informaciją apie produkto privalumus ir skatinant jų norą pirkti, visuma.

 

Rėmimo priemonės:

  • Reklama;
  • Ryšiai su visuomene;
  • Asmeninis pardavimas;
  • Pardavimų skatinimas;
  • Tiesioginis marketingas.
Anketa neaktyvi

Ar turite išmanųjį įrenginį (išmanųjį telefoną ar planšetinį kompiuterį)?

Kokia operacinę sistemą palaiko Jūsų įrenginys ?

Ar naudojatės išmaniosiomis programėlėmis (ang. apps) savo išmaniajame įrenginyje?

Kuri iš išvardintų priemonių geriausiai išlaiko Jūsų dėmesį ?

Kuri iš rėmimimo priemonių yra pastebimiausia ?

Ar teko matyti/ naudotis išmaniąja eismo valdymo programėle "Šviesaforai.lt" ?

Iš kur sužinojote apie išmaniąją eismo valdymo programėlę "Šviesoforai.lt" ?

Kokie veiksniai daro įtaką išmaniųjų programėlių pasirinkimui ?

Kurioms reklamos priemonėms internete turėtų būti skirtas didžiausias dėmesys išmaniųjų programėlių žinomumui didinti?

Kuri ryšių su visuomene priemonė būtų naudingiausia eismo valdymo programelės žinomumui ?

Kuri pardavimų skatinimo piremonė būtų naudingiausia programėlės žinomumui didinti?

Kuri tiesioginio marketingo priemonė būtų efektyviausia išmaniosioms programėlėms?

Ar užtenka rėmimo priemonių eismo valdymo programėlei "Šviesoforai.lt" žinomumui ?

Susikurti savo anketą