Reklaminių priemonių efektyvumas.

Sveiki. Esu antro kurso studentas Tomas. Atlieku tyrimą, apie reklaminių priemonių efektyvumą bei paveikumą. 

Anketa neaktyvi

1. Jūsų lytis?

2. Jūsų amžius?

3. Jūs gyvenate?

4. Jūsų mėnesio pajamos?

5. Kas priverčia išbandyti naują produktą?

6. Ar norite išbandyti naują produktą pamatę jo reklamą?

7. Kur ieškote informacijos apie naują produktą?

8. Koks jūsų nuomonę reklamos būdas yra efektyviausias reklamuojant naują prekę?

9. Ar prekės ženklo šūkis pvz, (Adidas - Impossible is nothing), veikia jūsų sprendimą pirkti naują prekę?

10. Ar išbandę naujus produktus dalinatės savo nuomone?

11. Ar reklama veikia jūsų sprendimą įsigyti produktus ar paslaugas?

12. Kiek procentaliai naujų produktų reklamos sukelia jums norą toliau domėtis reklamuotais produktais?

13.Kas dažniausia prikausto jūsų dėmesį pamačius naujo produkto reklamą?

14. Ar įžymybių atvaizdai reklamose padeda apsispręsti, pirkti naują produktą ar ne?

15. Kokie naujai reklamuojamo produkto aspektai jus traukia labiausiai?

16. Kaip dažnai perkate naujus daiktus?(ne maisto produktai)

Susikurti savo anketą