Reklaminis "Samsung" ir "Apple" prekių ženklų karas

Gerb. Respondente, 

Esu Vytauto Didžiojo Universiteto Viešosios komunikacijos studijų ketvirto kurso studentė. Rašau baigiamąjį darbą apie informacinių technologijų bendrovių „Samsung“ ir „Apple“ vykdomą reklaminį karą. Atlieku tyrimą, kurio pagalba siekiu ištirti, kaip vartotojai suvokia, vertina ir kokią įtaką jų prekės ženklo pasirinkimui turi šių bendrovių vykdomas reklaminis prekių ženklų karas.

Reklaminis prekių ženklų karas – konfliktas tarp konkuruojančių verslo įmonių, kurio metu svarbiausiu kovos įrankiu tampa reklama, nukreipta prieš konkurento prekę ar produktą, siekiant paveikti vartotojų pirkimo elgseną ir požiūrį į prekės ženklą. Pavyzdį, įliustruojantį reklaminius prekių ženklus, rasite po šiuo aprašymu.

Pildant šią anketą, po keletu klausimų rasite instrukcijas. Atminkite, nėra teisingų ar neteisingų atsakymų – yra tik Jūsų asmeninė nuomonė.

Jūsų atsakymų anonimiškumas garantuotas, todėl pildykite nuoširdžiai. Šiam tyrimui atlikti yra labai svarbus Jūsų dalyvavimas apklausoje.

Dėkoju už pagalbą bei sugaištą laiką.

Reklaminis "Samsung" ir "Apple" prekių ženklų karas
Anketos rezultatai yra prieinami tik anketos autoriui

Jūsų lytis:

Jūsų amžius:

Jūsų išsilavinimas:

Jūsų dabartinis statusas:

Jūsų šeimyninė padėtis:

Ar naudojote/naudojate „Apple“ arba „Samsung“ prekės ženklais pažymėtus produktus?

Jei nesate naudoję nei vieno iš šių prekių ženklų, pasirinkite paskutinį variantą ir galite išsaugoti savo atsakymus nebaigę pildyti anketos

Kuriuo prekės ženklu pažymėtą produktą naudojote/naudojate?

Šie prekių ženklai – lyderiai informacinių technologijų rinkoje. Ar laikote save lojaliu kuriam nors iš šių prekės ženklų?

Ar pastebite vykdomą reklaminį prekių ženklų karą tarp informacinių technologijų bendrovių „Apple“ ir „Samsung“?

Jei niekada nesate pastebėję reklaminio prekių ženklu karo apraiškų, pasirinkite paskutinį variantą ir galite išsaugoti savo atsakymus nebaigę pildyti anketos

Ar reklaminis prekių ženklų karas daro poveikį Jums, kaip vartotojui?

Jei reklama Jūsų, kaip vartotojo, visiškai neveikia, pasirinkite paskutinį variantą ir galite išsaugoti savo atsakymus nebaigę pildyti anketos

Kaip vertinate informacinių technologijų bendrovių „Samsung“ ir „Apple“ vykdomą reklaminį karą?

Kokią įtaką Jūsų, kaip vartotojo, pirkimo elgsenai turi šių prekių ženklų vykdomas reklaminis karas?