Reklaminis "Samsung" ir "Apple" prekių ženklų karas
Gerb. Respondente,
Esu Vytauto Didžiojo Universiteto Viešosios komunikacijos studijų ketvirto kurso studentė. Rašau baigiamąjį darbą apie informacinių technologijų bendrovių „Samsung“ ir „Apple“ vykdomą reklaminį karą. Atlieku tyrimą, kurio pagalba siekiu ištirti, kaip vartotojai suvokia, vertina ir kokią įtaką jų prekės ženklo pasirinkimui turi šių bendrovių vykdomas reklaminis prekių ženklų karas.
Reklaminis prekių ženklų karas – konfliktas tarp konkuruojančių verslo įmonių, kurio metu svarbiausiu kovos įrankiu tampa reklama, nukreipta prieš konkurento prekę ar produktą, siekiant paveikti vartotojų pirkimo elgseną ir požiūrį į prekės ženklą. Pavyzdį, įliustruojantį reklaminius prekių ženklus, rasite po šiuo aprašymu.
Pildant šią anketą, po keletu klausimų rasite instrukcijas. Atminkite, nėra teisingų ar neteisingų atsakymų – yra tik Jūsų asmeninė nuomonė.
Jūsų atsakymų anonimiškumas garantuotas, todėl pildykite nuoširdžiai. Šiam tyrimui atlikti yra labai svarbus Jūsų dalyvavimas apklausoje.
Dėkoju už pagalbą bei sugaištą laiką.