Reklama interaktyviose (skaitmeninės, elektroninėse) knygose
Interaktyvios (elektroninės, skaitmeninės, e-knygos) ir žurnalai mūsų visuomenėje jau nėra naujiena. Vienas iš šių knygų privalumų - sutaupyti perkant leidinį, nes pasaulyje už interaktyvų leidinį mokama iki 2.5 karto mažiau, palyginus su įprasta knyga. Tačiau "brangios" spausdintos knygos neužleidžia savo pozicijų tokiose srityse, kaip profesiniai žinynai, vadovėliai studentams ir kt. Reklama knygoje - tai galimybė atpiginti jos galutinę kainą vartotojui ir tuo pačiu paskatinti visuomenę daugiau skaityti. Todėl šios apklausos tikslas - išsiaiškinti, ar reklama interaktyvose knygose būtų patraukli mūsų visuomenės skaitytojui.
Anketos rezultatai yra viešai prieinami