Psichografinių charakteristikų poveikio ketinimui pirkti mažmenininko prekės ženklu pažymėtas prekes nustatymas
Sveiki,
Esu Vilniaus universiteto, Ekonomikos fakulteto, Rinkodaros ir integruotos komunikacijos studijų programos studentas Pavelas Kirijenko. Rašau baigiamąjį darbą tema „Psichografinių charakteristikų poveikis vartotojų ketinimui pirkti mažmenininkui priklausančiu prekės ženklu pažymėtas prekesˮ. Apklausos tikslas – surinkti duomenis apie vartotojų psichografines charakteristikas bei sužinoti koks yra jų poveikis ketinimui pirkti mažmenininko prekės ženklu pažymėtas prekes. Visi atsakymai yra labai svarbūs. Tai anonimiška apklausa, kurios duomenys bus naudojami vien tik moksliniais tikslais. Apklausos trukmė – tik 10 minučių. Iš anksto dėkoju už Jūsų atsakymus!
Pastaba. Apklausoje gali dalyvauti tik 18 metų sulaukę arba vyresni asmenys.