PREKYBOS ĮMONĖS "MAXIMA LT, UAB" ĮVAIZDŽIO GERINIMO VEIKSNIŲ VERTINIMAS

 

Gerb. Respondente,

 

Esu Mykolo Romerio universiteto, bakalauro, Ekonomikos fakulteto, Finansų ir ekonomikos valdymo katedros bakalauro studijų studentė. Atlieku baigiamojo darbo tyrimą tema „ Prekybos įmonės įvaizdžio gerinimo veiksnių vertinimas“ Maxima LT, UAB atveju. Šio darbo tikslas- nustatyti prekybos tinklo įvaizdį klientų atžvilgiu,klientų nuomonės tyrimo metu siekiama įvertinti Maxima LT, UAB įvaizdžio stipriąsias puses bei pateikti pasiūlymus, siekiant įvaizdžio gerinimo, tobulinimo. Prašau Jūsų prisidėti prie kiekybinio tyrimo ir atsakyti į klausimus, remiantis savo asmenine patirtimi. Jūsų pateikta nuomonė bus naudojama tik magistro mokslo tiriamojo darbo rašymui. Anketa yra anoniminė. Apklausos metu gauti  duomenys bus panaudoti kaip statistinė medžiaga „Maxima LT, UAB“ parduotuvių įvaizdžio vertinimo analizei.

 

Iš anksto dėkoju už Jūsų sugaištą laiką, skirtą šiai apklausai.

 

Anketos rezultatai yra viešai prieinami

1.Jūsų lytis ✪

2.Koks Jūsų amžius ✪

3.Jūsų šeimyninė padėtis ✪

4.Jūsų gaunamos pajamos per mėnesį ✪

5.Jūsų išsilavinimas ✪

6.Jūsų gyvenamoji vieta ✪

7. Kiek kartų per savaitę lankotės anksčiai išvardintuose prekybos įmonėse? (galimi keli atsakymų variantai)

Kiekvieną dieną
1 kartą per savaitę
1 kartą per mėnesį
2-3 kartus per savaitę
negaliu atsakyti
Norfa
Rimi
Maxima
IKI
kitos

8. Jeigu neapsiperkate “MAXIMA” prekybos tinkle, pažymėkite kodėl? (pasirinkite du Jums labiausiai tinkamus atsakymus)

9. Su kuo Jums asocijuojasi parduotuvė ,,Maxima"? (pasirinkite Jums labiausiai tinkamus atsakymus)

10. Ar sutinkate su šiais teiginiais apibūdinančiais parduotuvę ,,Maxima"?

Visiškai sutinku
Sutinku
Nesutinku
Visiškai nesutinku
Neturiu nuomonės
Geriausia prekių kokybė
Geriausia reklama
Geriausia nuolaidų sistema
Geriausia kaina
Geriausias interjeras
Geriausias interjeras

11. Kas labiausiai lemia Jūsų apsisprendimą pirkti „MAXIMA“ prekybos centruose?

12.Ar rekomenduotumėte ,,Maxima‘‘ parduotuves savo draugams, pažįstamiems?

13. Kokiais kriterijais remdamiesi galite apibūdinti prekybos įmones ? (1-silpnai, 5-labai gerai)

Didelis prekių ir paslaugų asortimentas
1
2
3
4
5
Norfa
Rimi
Maxima
IKI
kiti

14. Kokiais kriterijais remdamiesi galite apibūdinti prekybos įmones ? (1-silpnai, 5-labai gerai)

Prekių ir paslaugų kokybė
1
2
3
4
5
Norfa
Rimi
Maxima
IKI
kiti

15. Kokiais kriterijais remdamiesi galite apibūdinti prekybos įmones ? (1-silpnai, 5-labai gerai)

Aptarnavimas
1
2
3
4
5
Norfa
Rimi
Maxima
IKI
kiti

16. Kokiais kriterijais remdamiesi galite apibūdinti prekybos įmones ? (1-silpnai, 5-labai gerai)

Geros nuolaidos ir akcijos lojaliems klientams
1
2
3
4
5
Norfa
Rimi
Maxima
IKI
kiti

17. Kokiais kriterijais remdamiesi galite apibūdinti prekybos įmones ? (1-silpnai, 5-labai gerai)

Patogios prekybos vietos
1
2
3
4
5
Norfa
Rimi
Maxima
IKI
kiti

18.Kokiais kriterijais remdamiesi galite apibūdinti prekybos įmones ? (1-silpnai, 5-labai gerai) ✪

Papildomos paslaugos (vaikų kambarys, draudimas)
1
2
3
4
5
Norfa
Rimi
Maxima
IKI
kiti

19.Kokiais kriterijais remdamiesi galite apibūdinti prekybos įmones ? (1-silpnai, 5-labai gerai) ✪

Patikimumas, įmonės geras vardas visuomenėje
1
2
3
4
5
Norfa
Rimi
Maxima
IKI
kiti

20.Kokiais kriterijais remdamiesi galite apibūdinti prekybos įmones ? (1-silpnai, 5-labai gerai) ✪

Draugų, artimųjų rekomendacijos
1
2
3
4
5
Norfa
Rimi
Maxima
IKI
kiti

21.Kokiais kriterijais remdamiesi galite apibūdinti prekybos įmones ? (1-silpnai, 5-labai gerai) ✪

Reklama (per televiziją, radiją)
1
2
3
4
5
Norfa
Rimi
Maxima
IKI
kiti

22.Kokiais kriterijais remdamiesi galite apibūdinti prekybos įmones ? (1-silpnai, 5-labai gerai) ✪

Prekybos įmonės prekių/produktų išdėstymas lentynose, salėje
1
2
3
4
5
Norfa
Rimi
Maxima
IKI
kiti

23.Kokiais kriterijais remdamiesi galite apibūdinti prekybos įmones ? (1-silpnai, 5-labai gerai) ✪

Prekių (paslaugų) kainos (labai tenkina-5; labai netenkina-1)
1
2
3
4
5
Norfa
Rimi
Maxima
IKI
kiti

24.Kokiais kriterijais remdamiesi galite apibūdinti prekybos įmones ? (1-silpnai, 5-labai gerai) ✪

Švieži maisto produktai
1
2
3
4
5
Norfa
Rimi
Maxima
IKI
kiti

25.Kokiais kriterijais remdamiesi galite apibūdinti prekybos įmones ? (1-silpnai, 5-labai gerai) ✪

Lojalumo programa (nuolaidų kortelė) (geriausia-5; blogiausia-1)
1
2
3
4
5
Norfa
Rimi
Maxima
IKI
kiti

26.Kokiais kriterijais remdamiesi galite apibūdinti prekybos įmones ? (1-silpnai, 5-labai gerai) ✪

Prekybos centro interjeras
1
2
3
4
5
Norfa
Rimi
Maxima
IKI
kiti

27.Kokiais kriterijais remdamiesi galite apibūdinti prekybos įmones ? (1-silpnai, 5-labai gerai) ✪

Tinklo plėtra
1
2
3
4
5
Norfa
Rimi
Maxima
IKI
kiti

28. Kas Jūsų nuomone formuoja gerą UAB ,,Maxima" parduotuvių įvaizdį? (galimi keli atsakymų variantai)

29. Ar „MAXIMOS“ formuojamas įvaizdis turi įtakos Jūsų pasirinkimui pirkti ? ✪

30.Ką patartumėte „Maxima Lt, UAB “ patobulinti savo veikloje