Prekybos centrų konkurencingumo tyrimas Vilniuje

Sveiki, esame Mykolo Romerio Universiteto, Verslo sistemų kūrimo ir valdymo programos  3kurso studentai. Atliekame apklausą norėdami išsiaiškinti Lietuvos prekybos centrų konkurencingumo galimybes, jų pozicijas rinkoje, Vilniaus mieste. Dėkojame už atsakymus!

Anketos rezultatai yra viešai prieinami

1. Jūsų lytis

2. Jūsų amžius

3. Jūsų išsilavinimas

4. Jūs esate

5. Kaip dažnai lankotės prekybos centruose?

6. Kurį prekybos centrą Vilniuje dažniausiai renkatės? (galima pasirinkti kelis atsakymo variantus)

7. Kokias prekes Jūsų pasirinktame prekybos centre prekybos centre perkate dažniausiai?

8. Įvertinkite kiek įtakos Jums turi kiekvienas iš žemiau išvardintų prekybos centrų pasirinkimo kriterijų? (1 balas – visiškai nesvarbu, 10 balų – labai svarbu)

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Prekybos centro vieta
Prekybos centro interjeras
Švara prekybos centre
Kasos darbuotojų kompetencija
Salės darbuotojų kompetencija
Patogi automobilių aikštelė
Pagrindinių produktų kainų lygis
Prekių šviežumas
Prekių išdėstymas
Atstumas tarp prekystalių
Prekių asortimento plotis ir gylis (tos pačios paskirties prekių skaičius ir jų skirtingų variantų skaičius: Pvz. ryžiai (jų kilmės šalis,rūšis ir kt.)
Prekybos centro tinklo žinomumas
Dažnai vykstančios akcijos
Informacijos susijusios su prekėmis pateikimas prekybos vietoje

9. Remdamiesi apsipirkimo patirtimi „LIDL“ prekybos centre įvertinkite klientų aptarnavimą pagal pateiktus kriterijus nuo 1 iki 10, (kai 1 reiškia visiškai nepritariu, 10 - visiškai pritariu)

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Patogi automobilių stovėjimo aikštelė
Parduotuvė vizualiai patraukli
Nesunku surasti reikiamą prekę
Nepriekaištinga darbuotojų išvaizda
Darbuotojai visada pasiruošę suteikti reikiamą informaciją
Aukšta prekių kokybė lyginant su pagrindiniais konkurentais
Prekių kokybė atitinka kainas

10. Įvertinkite pagrindinio maisto prekių asortimento kainas prekybos centre "LIDL“ , kai 1 reiškia labai žemos, 5 labai aukštos

1
2
3
4
5
Mėsa
Pieno produktai
Gėrimai
Duonos produktai
Žuvis
Kruopos

11. Suranguokite prekybos centro konkurentus nuo 1 iki 5 pagal jų konkurencinę padėtį „LIDL“ atžvilgiu

1
2
3
4
5
Rimi
Maxima
Norfa
Fresh Market
Prisma
Iki

12. Įvertinkite, kas turi daugiausiai įtakos, Jums, iš žemiau išvardintų maisto prekių parduotuvių pasirinkimo kriterijų? (Pasirinkti 3 turinčius daugiausiai įtakos)