Prekių grupės "IKI Gourmet" žinomumo didinimas taikant rėmimo priemones

Gerb. Respondente,

 

Tyrimą atlieka Kauno Kolegijos vadybos ir ekonomikos fakulteto pardavimų vadybos studentė. Tyrimo tikslas – išsiaiškinti, prekių grupės ,,Iki gourmet“ žinomumo lygį ir geriausias rėmimo priemones siekiant žinomumo didinimo. Tyrimo duomenys bus panaudoti rengiant baigiamąjį darbą. Anonimiškumą garantuojame. Jums tinkantį atsakymo variantą apibraukite. Iš anksto dėkoju už klausimyno pildymui skirtą laiką.

Anketos rezultatai yra prieinami tik anketos autoriui

1. Ar apsiperkate prekybos tinklo „Iki“ parduotuvėse?( Jeigu Jūsų atsakymas ,,Ne“ pereikite prie 16 kl.) ✪

3. Ar esate matęs/girdėjęs apie ,,Iki gourmet“ produkciją? ( Jeigu Jūsų atsakymas ,,Ne“ pereikite prie 16 kl.)

4. Kuriuos „Iki gourmet“ produktus esate matęs?

5. Kaip vertinate „Iki gourmet“ produkciją? ( 1- blogai; 2 - labiau blogai nei gerai; 3 – gerai; 4 – labai gerai; 5 – puikiai.)

1
2
3
4
5
Kainą
Kokybę
Asortimentą
Prieinamumą/patogumą įsigyti
Pakuotę

6. Ar lengvai atpažįstate „Iki gourmet“ prekių grupės produktus?

7. Ar gaunate informacijos apie „Iki gourmet“ produkciją?

8. Ar manote, kad pakankamai informuojama apie „Iki gourmet“ prekes?

9. Kur matėte/ girdėjote apie "Iki gourmet" produkciją? (Galimi keli atsakymo variantai)

10. Ar papildomos nuolaidos, specialios prekių rinkinių kainos paskatintų Jus įsigyti „Iki gourmet“ produkcijos?

11. Ar norėtumėte gauti specialius pasiūlymus apie „Iki gourmet“ produkciją el.paštu ar sms žinute?

12. Kuri iš reklamos priemonių labiausiai atkreipia Jūsų dėmesį?

13. Balais nuo 1 iki 5 (pagal svarbumą) įvertinkite rėmimo priemones, kurios yra svarbios perkant gurmaniškus produktus (1-nesvarbu; 2-nelabai svarbu;3-labiau svarbu, nei nesvarbu;4-svarbu; 5-labai svarbu)

1
2
3
4
5
Reklama televizijoje
Reklama spaudoje
Reklama prekybos tinklų savaitiniuose leidiniuose
Reklama internete
Nuolaidos, akcijos
Žaidimai, loterijos
Mugės, parodos

14. Kaip manote, kurie veiksniai turi didžiausią įtaką prekių žinomumui? (Galimi keli atsakymo variantai)

15. Kaip vertintumėte šias rėmimo priemones, jei jos būtų taikomos didinti „Iki gourmet“ produkcijos žinomumui? ( 1- blogai; 2 - labiau blogai nei gerai; 3 – gerai; 4 – labai gerai; 5 – puikiai.)

1
2
3
4
5
Reklama socialiniuose tinkluose
Degustacijos prekybos vietose
Specialios prekių rinkinių kainos
Žaidimai, konkursai
Viešieji renginiai
Prezentacijos

16. Jūsų lytis ✪

17. Jūsų amžius ✪

18. Jūsų socialinė padėtis

2. Kaip dažnai apsipirkinėjat prekybos tinklo „Iki“ parduotuvėse?

19. Mėnesio pajamos ✪