Prekių asortimento plėtra

 

 

Gerbiamas Respondente,

Vykdomas tyrimas, kurį atlieka UAB ARTnata klientų aptarnavimo skyrius. Tyrimo tikslas – įmonės ARTnata siūlomų prekių asortimento plėtra. Šio klausimyno tikslas – išsiaiškinti esamų ir potencialių klientų nuomonę apie įmonės parduodamų prekių asortimentą, bei galimą jo plėtrą.

Maloniai kviečiame Jus dalyvauti šioje apklausoje. Gauti duomenys bus panaudoti plečiant prekių asortimentąbei tenkinant Jūsų poreikius. Šis klausimynas yra anoniminis.

 

 

1. Kaip dažnai perkate interjero prekes?

2. Kiek vidutiniškai išleidžiate interjero prekėms per metus?

3. Ar Jums svarbus pageidaujamos prekės asortimento dydis kai renkatės interjero prekes?

4. Rinkdamiesi interjero prekes pirmenybę teikiate:

5. Jūsų nuomone interneto parduotuvės www.artnata.lt interjero prekių asortimentas yra:

6. Įvertinkite interneto parduotuvės www.artnata.lt siūlomą interjero prekių asortimentą

7. Jūsų pirkimams darytų įtaką platesnis siūlomų sienų lipdukų pasirinkimas?

Kitas variantas

    …Daugiau…

    8. Kurių interjero prekių ateityje norėtumėte daugiau matyti www.artnata.lt prekių asortimente?

    9. Jus domintų šios interjero prekės?

    10. Jūsų pirkimams daro įtaką įmonės siūloma individualių lipdukų užsakymų paslauga?

    11. Ar ketinate per artimiausius 6 mėnesius atsinaujinti interjerą?

    11.Kokie veiksniai turi įtakos Jūsų pirkinių pasirinkimui?

    Kitas variantas

      …Daugiau…

      12. Ar būtumėte aktyvesnis www.artnata.lt interjero prekių pirkėjas jei:

      12. Ar interjero prekių asortimento plėtimas paskatintų Jus domėtis įsigyti daugiau prekių?

      13. Jūsų pasiūlymai ir pageidavimai, kokius naujus gaminius norėtumėte matyti www.artnata.lt internetinėje parduotuvėje

        …Daugiau…

        14. Kur Jums patogiausia išsirinkti siūlomą prekę?

        Kitas variantas

          …Daugiau…

          15. Jūsų amžius?

          15. Jūsų gyvenamoji vieta?

          16. Vidutinės Jūsų šeimos pajamos?

          Susikurti savo anketąAtsakyti į šią anketą