Prekės ženklo ,,Nike“ kuriamos vertės vartotojui

Tyrimą atlieka Kauno Kolegijos vadybos ir ekonomikos fakulteto pardavimų vadybos studentai. Tyrimo tikslas – išsiaiškinti, prekės ženklo ,,Nike“ kuriamas vertes vartotojui. Tyrimo duomenys bus panaudoti rengiant dalyko Prekės ženklo valdymas savarankišką darbą. Anonimiškumą garantuojame. Jums tinkanti atsakymo variantą apibraukite. Iš anksto dėkojame už klausimyno pildymui skirtą laiką.

Ar žinote ,,Nike“ prekės ženklą? ( Jeigu Jūsų atsakymas ,,Ne“ pereikite prie 13kl.)

Iš kur sužinojote apie "Nike" prekės ženklą? (Galimi keli atsakymo variantai)

Ar esate pirkę ,,Nike“ produkcijos?

Kur perkate ,,Nike“ produkciją? (Galimi keli atsakymo variantai)

Kaip dažnai perkate ,,Nike“ produkciją?

Balais nuo (1-5) pagal svarbumą įvertinkite veiksnius lemiančius ,,Nike“ produkcijos pasirinkimą, kai (1-nesvarbu; 2-nelabai svarbu;3-nei svarbu, nei nesvarbu;4-svarbu; 5-labai svarbu).

Kaip vertinate ,,Nike“ produkcijos kokybę?

Su kuo Jums asocijuojasi ,,Nike“ prekės ženklas? (Galimi keli variantai)

Ar prekės ženklą "Nike" galima apibūdinti šiomis, žmogui būdingomis, charakteristikomis? (1 – visiškai neapibūdina; 2- neapibūdina; 3- iš dalies apibūdina; 4- apibūdina; 5- visiškai apibūdina.)

Ar esate lojalus šiam prekės ženklui?

Kaip vertinate ,,Nike“ prekės ženklą lyginant su konkurentais, skalėje nuo 1 iki 5. ( 1- blogai; 2 - nei blogai nei gerai; 3 – gerai; 4 – labai gerai; 5 – puikiai.)

Kaip manote, kokia "Nike" prekės ženklo pozicija sportinių prekių bei sporto inventoriaus rinkoje?

Jūsų lytis:

Jūsų amžius:

Jūsų socialinė padėtis:

Jūsų mėnesio pajamos:

Susikurti savo anketąAtsakyti į šią anketą