Prekės ženklo ir įžymybės asmenybės sutapimo įtaka reklamos efektyvumui prabangos ir ne prabangos prekės ženklų atveju./ Effects of brand personality and celebrity personality congruence on advertising effectiveness for luxury vs. non luxury brands.

Sveiki, esu Irina, antrojo kurso Tarptautinės rinkodaros ir vadybos programos studentė ISM ekonomikos ir vadybos universitete. Mano magistro darbo tema: Prekės ženklo ir įžymybes asmenybės sutapimo įtaka reklamos efektyvumui prabangos ir ne prabangos prekės ženklų atveju. Šio nedidelio tyrimo tikslas yra išsiaškinti kokius prekės ženklus žmonės suvokia kaip prabangius ir neprabangius. Taip pat yra poreikis išsiaiškinti kokiomis charakteristikomis pasižymi išvardintos įžymybės ir prekės ženklai. Būčiau labai dėkinga jei padėtumėt ir atsakytumėt į pateiktus klausimyno klausimus. 

Hello, my name ir Irina, I am the second year student of International Marketing and Management programme at ISM university of Management and Economics. My master thesis topic is: Effects of brand personality and celebrity personality congruence on advertising effectiveness for luxury vs. non luxury brands. The goal of this research is to figure out which brands people perceive as luxury and non luxury. Also to figure out what are the characteristics of celebrities and brands. I would be very grateful if you could complete the questionnaire and help me!

Anketa neaktyvi
Anketos rezultatai yra prieinami tik anketos autoriui
Susikurti savo anketą