Prekės ženklo asmenybės lyties keitimas išplečiant prekės ženklą

Laba diena. Aš esu Vilniaus universiteto Ekonomikos fakulteto Rinkodaros ir integruotos komunikacijos magistro programos antro kurso studentė. Šiuo metu rašau baigiamąjį darbą kurio tema yra „Prekės ženklo plėtinių lyties pakeitimo įtaka pasitikėjimui pagrindiniu prekės ženklu skirtingo įsitraukimo prekių kategorijose“. Apklausa yra anoniminė ir jos rezultatai bus panaudojami tik magistro darbe.

Kiekvienas prekės ženklas turi žmogiškas savybes, kurių tarpe yra ir lytis. Šios apklausos tikslas yra išsiaiškinti, kokia yra pasirinktų prekės ženklų suvokiama lytis bei sugalvotų plėtinių lyties suvokimas. Todėl prašau pažymėti ar žinote nurodytus prekės ženklus, kokią svarbą teikiate nurodytoms produktų kategorijoms, bei kaip suvokiate šių prekės ženklų ir sugalvotų jų plėtinių lytį. 

Anketa neaktyvi
Anketos rezultatai yra prieinami tik anketos autoriui
Susikurti savo anketą