POLICIJOS PAREIGŪNŲ RENGIMO YPATUMAI AUKŠTOJO MOKSLO KONTEKSTE

MRU magistro studijų studentė Raminta Ankudavičienė rengia anketinę MRU Viešojo saugumo fakulteto studentų bei jau dirbančių policijos pareigūnų apklausą, kurios tikslas –  atskleisti policijos pareigūnų rengimo ypatumus  aukštojo mokslo kontekste.

Anketinė apklausa skirta  I ir II pakopos studijų programas MRU Viešojo saugumo fakultete studijuojantiems studentams ir jas baigusiems  jau dirbantiems policijos pareigūnams.

Anketa yra anoniminė, jokie asmeniniai Jūsų duomenys nebus teikiami tretiesiems asmenims.

Dėkoju Jums už sugaištą laiką!

Anketa neaktyvi

Jūsų amžius

Jūsų darbo stažas

1. MRU viešojo saugumo fakulteto studijų programa, kurioje šiuo metu studijuojate/ kurią esate baigę:

2. Kaip vertinate policijos pareigūnų aukštojo mokslo rengimo sistemą?

3. Kokias problemines sritis įžvelgiate/ įžvelgėte studijų metu policijos pareigūnų aukštojo mokslo rengimo sistemoje?

4. Kokius trūkumus galėtumėte išskirti policijos pareigūnų aukštojo mokslo rengimo studijų programose?

    …Daugiau…

    5. Ar programų studijose yra/buvo pakankamai teorinių dalykų, reikalingų Jūsų dabartinei/ ateities profesinei veiklai?

    6. Kaip manote, kokių teorinių dėstomųjų privalomų dalykų būtų galima atsisakyti, kaip mažiau naudingų Jūsų profesinei veiklai?

      …Daugiau…

      7. Kokių teorinių privalomų dalykų pasigendate/ pasigedote studijuojamoje studijų programoje?

        …Daugiau…

        8. Ar Jums pakanka/ pakako profesinės praktikos, pagal studijuojamą/ studijuotą studijų programą?

        9. Kaip manote, ar studijų programoje, kurioje studijuojate/ studijavote turi/ turėjo būti skirta daugiau valandų praktikos įgijimui?

        10. Ar atliekamos praktikos metu studijuojant, Jūs turite/turėjote realias galimybes įgyvendinti praktikos užduotis?

        11. Kaip manote, kokie mokomieji dalykai, rengiantis praktikai yra svarbūs? (įvertinkite skalėje, kai 1 – visiškai nesvarbūs, 5- labai svarbūs )

        12. Kaip vertinate praktikos įtaką turimų teorinių žinių įsisavinimui ir pagilinimui? (įvertinkite skalėje, kai 1 – visiškai neturėjo jokios įtakos, 5- turėjo itin reikšmingą įtaką )

        13. Ar studijų metu atliekant profesinę praktiką užtikrintos realios sąlygos:

        14. Ar atliekamos praktikos metu įgytos žinios ir praktiniai įgūdžiai skatina/ paskatino norą dirbti policijos pareigūnu?

        Šiuo metu Jūs:

        Susikurti savo anketą