Pirkimo internetu ypatumai ir galimybės vartotojų požiūriu: "Amazon.com" atvejis

Gerb. respondente, esu Kauno technologijų universiteto Panevėžio instituto bakalauro studijų IV kurso studentė Rimantė Domskytė, atlieku pirmosios studijų pakopos baigiamąjį darbą. Mane domina, pirkimo internetu „Amazon.com“ ypatumai ir galimybės vartotoju požiūriu. Apklausa yra visiškai anoniminė, duomenys bus naudojami tik tyrimo rezultatams apibendrinti. 

Anketa neaktyvi

1. Jūsų lytis:

2. Jūsų amžius:

3. Jūsų gaunamos pajamos per mėnesį:

4. Jūs esante:

5. Kiek kartų per mėnesį apsilankote ne maisto prekių parduotuvėse?

6. Kokias prekes dažniausiai perkate apsipirkinėdami ne maisto prekių parduotuvėse?

7. Kaip dažnai naudojatės kompiuteriu?

8. Kiek laiko per dieną dažniausiai praleidžiate naršydami internete?

9. Nurodykite priežastį, kodėl perkate internetu?

10. Kaip dažnai perkate iš „Amazon.com“ internetinės parduotuvės?

11. Apsipirkinėju „Amazon.com“ nes...

12. Kokias prekės dažniausiai perkate „Amazon.com“ internetinėje parduotuvėje?

13. Kokios šalies internetine „Amazon“ svetaine dažniausiai naudojatės?

14. Ar Jums yra aiški ir patogi „Amazon.com“ internetinės svetainės naudojimosi struktūra?

15. Ar prieš užsakant prekę „Amazon.com“ internetinėje parduotuvėje, kreipiate dėmesį į pardavėjo reitingus bei komentarus?

16. Ar naudojatės „Amazon.com“ tinklalapyje esančia filtro funkcija, padedančia greičiau surasti norimą prekę?

17. Ar Jums patogus prekių užsakymas ir atsiskaitymas „Amazon.com“ internetinėje parduotuvėje?

18. Kokia kreditinę mokėjimo kortelę naudojate pirkdami „Amazon.com“ ?

19. Ar Jus tenkina prekių pristatymo sąlygos bei terminai „Amazon.com“ internetinėje parduotuvėje?

20. Ar užsisakę prekę iš „Amazon.com“ naudojatės siuntos sekimo paslauga?

21. Jeigu naudojatės „Amazon.com“ siuntos sekimo paslauga, nurodykite priežastį kodėl?

Susikurti savo anketą