Pedagogų bendravimas su ikimokyklinio amžiaus vaikais, turinčiais kalbos ir komunikacijos sutrikimų

GERBIAMI PEDAGOGAI,

Šiuo tyrimu siekiama ištirti ikimokyklinio ugdumo pedagogų bendravimo ypatumus su ikimokyklinio amžiaus vaikais, turinčių kalbos ir kalbėjimo sutrikimų.

Jūsų atsakymai labai svarbūs. Prašome atsakyti į visus klausimus. Anketa anoniminė (pavardės, vardo rašyti nereikia). Duomenys bus apibendrinti statistiškai.Prašau atskleisti savo patirtį, remiantis konkrečių vaikų ugdymo atvejais. Atsakymus žymėkite taip: X (žymėkite tiek atsakymų, kiek reikia)

Anketos rezultatai yra viešai prieinami

Koks Jūsų pedagoginio darbo stažas ikimokyklinio ugdymo įstaigoje?

Ar turite pakankamai žinių apie kalbos ir kalbėjimo sutrikimus?

Jei turite žinių apie kalbos ir komunikacijos sutrikimus, kur jas įgijote?

Kiek vaikų Jūsų grupėje turi kalbos ir kalbėjimo sutrikimų? Parašykite skaičių.

Kokie dažniausiai pasitaikantys kalbos ir kalbėjimo sutrikimai?

Ar Jums sunku suprasti vaikų, turinčių kalbos ir kalbėjimo sutrikimų kalbą?

Jums sudėtinga ar paprasta suprasti vaikų, turinčių kalbos ir kalbėjimo sutrikimų kalbą? Kodėl?

Kokiais kitais būdais, ikimokyklinio amžiaus vaikas, turintis kalbos ir kalbėjimo sutrikimų, bendrauja su Jumis?

Pasirinkite ir pažymėkite ikimokyklinio amžiaus vaikų, turinčių kalbos ir kalbėjimo sutrikimų, pagrindinius verbalinio bendravimo gebėjimus

Pasirinkite ir pažymėkite ikimokyklinio amžiaus vaikų, turinčių kalbos ir kalbėjimo sutrikimų, pagrindinius neverbalinio bendravimo gebėjimus

Kaip manote, ar vaiko turimas kalbos ir kalbėjimo sutrikimas, trukdo bendrauti? Kodėl? Pateikite pavyzdžių.

Ar bendradarbiaujate su įstaigos logopedu (jei yra)

Ar pasitaiko atvejų, jog dėl kalbos ir kalbėjimo sutrikimo vaikas būtų nesuprastas, neišgirstas? Pateikite pavyzdžių.

Ar pasitaiko atvejų, jog dėl kalbos ir kalbėjimo sutrikimo vaikas nesupranta jūsų instrukcijų, prašymų? Pateikite pavyzdžių.

Kokius būdus ir metodus naudojate kokybiškesniam bendravimui, su ikimokyklinio amžiaus vaikais, turinčiais ir kalbos ir kalbėjimo sutrikimų?

Kokių, Jūsų manymu, žinių Jums trūksta bendraujant ir dirbant su ikimokyklinio amžiaus vaikais, turinčiais kalbos ir kalbėjimo sutrikimų?