Paslaugų vartotojų apklausos anketa

Lietuvos hidrometeorologijos tarnyba prie aplinkos ministerijos įgyvendino projektą „Pažangių elektroninių paslaugų, suteikiančių galimybę elektroninėje erdvėje gauti Lietuvos hidrometeorologijos tarnybos prie Aplinkos ministerijos teikiamas paslaugas, sukūrimas“, kurio metu sukurtos šios elektroninės paslaugos:

  • Meteorologinės pažymos

  • Hidrologinės pažymos

  • Hidrometeorologinė pažyma Lietuvos teritorijai

  • Duomenys apie svarbios datos orus

  • Orų prognozės

  • Hidrologinės prognozė

  • Jūrinės meteorologinės prognozėss

  • Orų prognozės xml formatu

  • Detalios interaktyvios orų prognozės

  • Skaitmeninė prognozė Baltijos jūrai ir pajūriui

  • Pranešimai (perspėjimai) apie pavojingus hidrometeorologinius reiškinius

  • Detalios orų prognozės automobilių keliams ir pasirinktam maršrutui

  • Meteorologinių radarų informacija su papildomais parametrais

  • Praėjusios paros palydovų informacija

  • Meteorologinė informacija aviacijai

  • Žaibų išlydžių Lietuvoje informacija

  • Detali hidrologinė informacija

  • Vėjo krypties ir greičio vidutiniai daugiamečiai dydžiai (vėjų rožės)

  • Saulės spinduliuotės rodikliai

  • Kelių parų apibendrinti faktiniai orų duomenys

  • Faktiniai orai Lietuvoje (žemėlapio formatu)

  • Daugiamečiai klimatologiniai vidurkiai ir ekstremumai

  • Faktiniai meteorologiniai duomenys taršos sklaidos modeliams

  • Orų prognozės laisvalaikio pramogoms ir sportui

  • Duomenų teikimas studentams ir mokslo darbuotojams

  • Meteorologinio elemento 3 metų vidutinės reikšmės

  • Detalūs faktiniai orų duomenys

  • Temperatūros laipsniadieniai, temperatūrų laikymosi trukmė

  • Detalios orų prognozės geležinkeliams ir pasirinktam maršrutui

 

Maloniai prašome pateikti atsakymus į anketos klausimus, kurių pagrindu bus vertinamos sukurtos elektroninės paslaugos ir atliekami tobulinimai.

Apklausa yra anoniminė, Jūsų atsakymai yra konfidencialūs.

Dėkojame už atsakymus.

Anketos rezultatai yra prieinami tik anketos autoriui

Pasirinkite paslaugą iš pateikto sąrašo, kurią buvote užsisakęs: ✪

Ar sutinkate su teiginiu, kad elektroninės paslaugos pateikiamo logika aiškiai ir lengvai suprantama? ✪

Paaiškinimas: ar elektroninė paslauga pateikiama lengvai, suprantamai ir intuityviai?

Jei į prieš tai buvisį klausimą atsakėte "Nesutinku" arba "Visiškai nesutinku", paaiškinkite, kodėl:

Ar sutinkate su teiginiu, kad elektroninė paslauga pateikiama vizualiai patraukliai? ✪

Paaiškinimas: Ar elektroninės paslaugos vizualinis išdėstymas ir kiti dizaino elementai sukuria teigiamą įspūdį, kuris skatina naudotis elektronine paslauga?

Jei į prieš tai buvusį klausimą atsakėte "Nesutinku" arba "Visiškai nesutinku", paaiškinkite, kodėl:

Ar sutinkate su teiginiu, kad elektroninės paslaugos funkcijų ir parinkčių išdėstymas yra aiškus ir patogus? ✪

Paaiškinimas: Ar elektroninės paslaugos funkcijų išdėstymas yra aiškus, meniu parinkčių skaičius patogus, nuorodų pavadinimai suprantami? Ar su elektroninės paslaugos teikimu susijusių funkcijų ir pasirinkimų išdėstymas yra matomas aiškus?

Jei į prieš tai buvusį klausimą atsakėte "Nesutinku" arba "Visiškai nesutinku", paaiškinkite, kodėl:

Ar sutinkate su teiginiu, kad pateikiama pakankamai informacijos susijusios su elektronine paslauga? ✪

Paaiškinimas: Ar pateikiama pakankamai su elektronine paslauga susijusios informacijos, detalizuojančios elektroninės paslaugos teikimą, terminus, reikalavimus, atsakomybes ir kt.?

Jei į prieš tai buvusį klausimą atsakėte "Nesutinku" arba "Visiškai nesutinku", paaiškinkite, kodėl:

Ar sutinkate su teiginiu, kad pateikiamos aiškios naudojimosi elektronine paslauga instrukcijos? ✪

Paaiškinimas: Ar aiškiai ir patogiai pateikiami paaiškinimai, kaip naudotis elektronine paslauga?

Jei į prieš tai buvusį klausimą atsakėte "Nesutinku" arba "Visiškai nesutinku", paaiškinkite, kodėl:

Ar sutinkate su teiginiu, kad pateikiama pakankamai būdų, kaip susisiekti su elektroninę paslaugą administruojančiais institucijos darbuotojais? ✪

Paaiškinimas: Ar pateikiami pakankamai patogūs bendravimo su už elektroninės paslaugos teikimą atsakingais darbuotojais būdai (telefonai; el. pašto adresai; tiesioginio bendravimo internetu galimybė ar kt.)?

Jei į prieš tai buvusį klausimą atsakėte "Nesutinku" arba "Visiškai nesutinku", paaiškinkite, kodėl:

Ar sutinkate su teiginiu, kad į užklausas atsakoma pakankamai greitai, tinkamai ir kompetentingai? ✪

Paaiškinimas: Ar į nurodytais būdais pateiktas užklausas yra atsakoma per priimtiną (jei yra – per nurodytą) laikotarpį ir tinkamai paaiškinant iškilusios problemos sprendimą?

Jei į prieš tai buvusį klausimą atsakėte "Nesutinku" arba "Visiškai nesutinku", paaiškinkite, kodėl:

Ar sutinkate su teiginiu, kad visą elektroninę paslaugą galite gauti internetu, nėra poreikio vykti į paslaugą teikiančią instituciją? ✪

Paaiškinimas: Ar visa elektroninė paslauga yra teikiama elektroniniu būdu, ar suteikiamas visas reikalingas funkcionalumas, t. y. ar tam tikrais atvejais nėra poreikio dėl paslaugos gavimo vykti į paslaugą teikiančią instituciją?

Jei į prieš tai buvusį klausimą atsakėte "Nesutinku" arba "Visiškai nesutinku", paaiškinkite, kodėl:

Ar sutinkate su teiginiu, kad elektroninės paslaugos pateikimas Jums atrodo saugus? ✪

Paaiškinimas: Ar elektroninės paslaugos užsakymo ir gavimo procesas Jums atrodo saugus, t.y. iš naudotojo nereikalaujama perteklinių asmens duomenų, aiškiai pateikiamos nuostatos, susijusios su atitikimu reikalavimams darbui su asmens duomenimis, naudojamos saugios vartotojų tapatybės nustatymo priemonės?

Jei į prieš tai buvusį klausimą atsakėte "Nesutinku" arba "Visiškai nesutinku", paaiškinkite, kodėl: