PARDUOTUVĖS „PADARYK PATS“ PIRKĖJŲ POREIKIŲ TYRIMAS

 

 

Gerbiamas respondente, aš esu Rasa Blažienė, Vilniaus kolegijos studentė. Rašau baigiamąjį darbą apie „Padaryk pats“ parduotuvės mikroaplinkos įtaką rinkodaros sprendimams ir siekiu ištirti, kokių veiksmų ir sprendimų turėtų imtis įmonė siekdama patenkinti pirkėjų poreikius.

 

ANKETA ANONIMINĖ. Visi apklausos rezultatai bus pateikiami tik apibendrinta forma, todėl informacijos konfidencialumas garantuojamas. Maloniai prašome atsakyti į klausimus.

PARDUOTUVĖS „PADARYK PATS“ PIRKĖJŲ POREIKIŲ TYRIMAS
Anketos rezultatai yra prieinami tik anketos autoriui

Iš kur sužinojote apie „Padaryk pats“ parduotuvę? ✪

Kaip dažnai lankotės „Padaryk pats“ parduotuvėje? ✪

Kur dažniausiai perkate prekes skirtas namams ir sodui? ✪

Jūsų apsisprendimui pirkti įtakos turi : (įvertinkite nuo 1 iki 5, kai 1 – labai blogai, 5 – puikiai) ✪

1
2
3
4
5
Prekių kokybės ir kainos santykis
Galimybė greitai apsipirkti
Malonus aptarnavimas
Parduotuvės vieta
Prekių kokybė
Prekių kaina
Prekių asortimentas
Parduotuvės vardo žinomumas
Reklama

Nurodykite kokios priežastys, nulėmė Jūsų pasirinkimą pirkti įmonės „Padaryk pats“ parduotuvėje? ✪

Kokia Jūsų nuomonė apie „Padaryk pats“ parduotuvės prekių kainas, lyginant su konkurentais? ✪

Kokiame „Padaryk pats“ parduotuvės skyriuje dažniausiai perkate prekes?  ✪

Kokių prekių šioje parduotuvėje pasigedote? (įrašykite) ✪

Kokios reklamos pasigendate apie „Padaryk pats“ parduotuvėje vykstančias akcijas ar naujienas? ✪

Jūsų lytis? ✪

Kokiai amžiaus grupei Jūs priklausote? ✪

Kokios Jūsų užimamos pareigos? ✪

Kokios Jūsų vidutinės mėnesinės pajamos? ✪

Jūsų gyvenamoji vieta, miesto rajonas? ✪