Naudojimosi e. verslo galimybėmis tyrimas

 

 

GERBIAMA(-S) RESPONDENTE,

 

Prašome Jūsų dalyvauti apklausoje, kurios tikslas – atlikti naudojimosi e. verslo galimybėmis analizę. Anketoje klausimai pateikti su galimais atsakymais, jeigu priimtino varianto nėra, įrašykite jį. Anketa yra anoniminė. Gauti duomenys bus naudojami tik magistro baigiamajame darbe, juos apibendrinus. Tikimės, kad Jūsų nuoširdūs atsakymai padės gauti informatyvius ir objektyvius tyrimo rezultatus.

 

Dėkojame už Jūsų skirtą laiką!

 

 

Anketos rezultatai yra prieinami tik anketos autoriui

1. Jūs esate:

2. Jūsų amžius (įrašykite):

3. Jūsų išsilavinimas (pažymėkite vieną atsakymą arba įrašykite savo):

4. Ar dažnai naudojatės internetu?

5. Ar naudojatės e. verslo teikiamomis paslaugomis?

6. Jūsų nuomone, ar Lietuvoje reikia skatinti elektroninio verslo plėtrą?

7. Jūsų nuomone, ar lietuviai yra linkę pirkti prekes, paslaugas internete?

8. Ar sutinkate su šiais teiginiais?

Tikrai TAIP
Lyg ir taip
Lyg ir ne
Tikrai NE
Elektroninėje erdvėje yra didesnis prekių ir paslaugų pasirinkimas
Didesnės galimybės greitai prieiti prie reikiamos informacijos. Galima naudotis 24 valandas 7 dienas per savaitę
Elektroninėje erdvėje galima rasti daugiau išsamesnės informacijos apie įmonę ir produktus
E. verslas suteikia galimybę atlikti norimas operacijas patogiu metu
Galimas paprastesnis ir greitesnis kainų palyginimas
Suasmeninta informacija. E. verslo paslaugos leidžia geriau tenkinti savo poreikius, suvokti ir atsiminti temas, kurias jie nagrinėja, ir tai leidžia labiau pasitikėti priimtais sprendimais.
Pirkėjai gali gauti nuolaidas, dėl išaugusios konkurencijos e. erdvėje
Nėra tiesioginio spaudimo iš pardavėjų.
Prekių/paslaugų įsigijimas virtualioje aplinkoje vartotojams yra patogesnis dėl laiko trūkumo, užimtumo, taip pat suteikia malonumo jausmą, nes vartotojas gali atitrūkti nuo kasdieninių rūpesčių.
Anonimiškumas naudojantis e. verslo paslaugomis suteikia galimybę eksperimentuoti, išreikšti save, išbandyti kažką naujo.
Priimamus sprendimus virtualioje erdvėje įtakoja kitų atsiliepimai.
Trūksta informacijos kaip naudotis tam tikromis elektroninio verslo paslaugomis
Vartotojai naudojasi tam tikromis e. verslo paslaugomis, nes nori priklausyti tam tikrai grupei.
Pirkimas e. erdvėje didina autoritetą, poreikį būti pripažintam.
Pateikta aukštos kokybės informacija mažina vartotojų informacijos paieškos sąnaudas bei padidina pasitenkinimo jausmą, kas skatina naudotis interneto paslauga.
Galimybė nusipirkti prekę pigiau, skatina naudotis elektroninėmis paslaugomis.
Šiuo metu elektroninių paslaugų pasiūla Lietuvoje yra žymiai platesnė nei buvo prieš 5 metus

9. Kokiomis elektroninio verslo teikiamomis paslaugomis esate naudojęsi?

Visada
Dažnai
Kartais
Niekada
Elektroninėmis parduotuvėmis
Internetiniais aukcionais
Elektroniniais pasažais (daug e. parduotuvių, kurias vienija tas pats firminis ženklas)
Trečiosios šalies prekyvietėmis (daug e. parduotuvių viename tinklalapyje, tačiau šios prekyvietės pasižymi įvairiarūšės produkcijos pasiūla)
Virtualiomis bendruomenėmis
Elektroninė birža
Elektroniniais skelbimais
Elektroninė bankininkystė
Elektroninėmis nebankinėmis paslaugomis (draudimas, nekilnojamo turto operacijos, leidybos paslaugos, elektroninė medicina)

10. Įvertinkite šių teikiamų e. verslo paslaugų kokybę ( 1- labai prasta, 2- prasta, 3 - vidutinė, 4- gera, 5 - labai gera ). Jeigu nesinaudojote paslauga - langelį palikite tuščią.

1
2
3
4
5
Elektroninėmis parduotuvėmis
Internetiniais aukcionais
Elektroniniais pasažais (daug e. parduotuvių, kurias vienija tas pats firminis ženklas)
Trečiosios šalies prekyvietėmis (daug e. parduotuvių viename tinklalapyje, tačiau šios prekyvietės pasižymi įvairiarūšės produkcijos pasiūla)
Virtualiomis bendruomenėmis
Elektroninė birža
Elektroniniais skelbimais
Elektroninė bankininkystė
Elektroninėmis nebankinėmis paslaugomis (draudimas, nekilnojamo turto operacijos, leidybos paslaugos, elektroninė medicina)

11. Jūsų nuomone, dėl kokių priežasčių yra nesinaudojama e. verslo paslaugomis?

Tikrai TAIP
Lyg ir taip
Lyg ir ne
Tikrai NE
Mažai informacijos, arba jos nėra apie e. verslo teikiamas galimybes ir naudojimosi būdus
Nemoka naudotis internetu arba kt. technologijomis, kurias reikia išmanyti, norint pirkti internetu
Namuose neturi kompiuterio arba interneto ryšio
Internetu siūlomos paslaugos mažiau kokybiškos palyginus su kt. (tradicinėse prekyvietėse)
Smagiau pirkti tradicinėse parduotuvėse
Baiminasi dėl savo pinigų saugumo
Baiminasi dėl negalėjimo (sudėtingumo) pakeisti produktą
E. verslo paslaugos teikiamos prekės yra per brangios, brangesnė perkant internetu negu parduotuvėje
Čia prekių negali “pačiupinėti”, t.y. trūksta pilno prekės savybių atskleidimo
Internete siūlomų prekių asortimentas yra labai siauras
Internetiniai nusikaltimai
Nepageidaujamų laiškų siuntimas
Asmens duomenų pateikimo nesaugumas

12. Kaip manote, kokių priemonių turėtų imtis e. verslą vystančios įmonės, kad įgytų 100% vartotojų pasitikėjimą?