Muzikos įrašų vartotojų tyrimas

Šio tyrimų siekiama nustatyti muzikos įrašų pardavimo ir pristatymo strategijos situacija Lietuvos muzikos industrijoje.

1.Kaip Jūs paprastai gaunate informaciją apie naujus muzikinius leidinius Lietuvoje?Reklama TV

Reklama per radiją

Iš draugų, pažystamų

Internete

Spaudoje

Reklaminė medžiaga plakatuose, afišose

Reklaminė medžiaga skrajutėse

Parduotuvėse

Kitais būdais

    …Daugiau…

    2.Ar pakankamai muzikos įrašų reklamos Lietuvoje?

    3.Ar esama reklama suteikia visas galimybes patenkinti Jūsų muzikinius poreikius?

    4.Kas nulieme muzikos įrašo pirkimo pasirinkimą?

    Kita

      …Daugiau…

      5. Kaip dažnai lankotės muzikos įrašų parduotuvėje?

      6. Kokias būdais gaunate muzikos įrašus? Perkate legaliai muzikos parduotuvėse

      Perkate legaliai internetu

      Perkate nelegaliai turguose

      Parsisiunčiat nelegaliai internetu

      Skolinatės pas draugus

      7. Kaip Jūs vertinate muzikos įrašų pirkimą internetu?

      8. Ar nors karta esate pirkes muzikos įrašų internetu?

      9. Kokią pinigų sumą esate išleidęs muzikos įrašų pirkimui internetu? jei pirkote daugiau nei 1kartą

      10. Kaip labiau patinka klausytis muzikos?

      Kita

        …Daugiau…

        11. Kokio styliaus muzikos labiausiai mėgstate klausytis?

        Kita

          …Daugiau…

          12. Kokiais būdais klausotės mėgstamos muzikos įrašų?

          Kita

            …Daugiau…

            13. Kokių atlikėjų kurinius mieliau renkatės klausytis?

            14. Jūsų amžius

              …Daugiau…

              15. Lytis:

              16. Jūsų išsilavinimas

              Kita

                …Daugiau…

                17. Gyvenamoji vieta

                  …Daugiau…
                  Susikurti savo anketąAtsakyti į šią anketą